منابع و ماخذ

 

    • احدی، حسن و بنی جمالی، شکوه السادات(۱۳۸۶).روانشناسی رشد(مفاهیم بنیادی در روانشناسی رشد کودک)، چاپ و نشر بنیاد، چاپ دهم

 

    • ارجمند زهرا و دیگران. فارسی چهارم دبستان (بخوانیم). ۱۳۹۱٫ چاپ دهم. اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسی.

 

    • ارجمند زهرا و دیگران. فارسی چهارم دبستان (بنویسیم). ۱۳۹۱٫ چاپ دهم. اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسی.

 

    • ارجمند زهرا و دیگران. کتاب معلم فارسی چهارم. ۱۳۸۳٫ چاپ اول. اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسی.

 

    • اعرابی، سید محمد،(۱۳۷۸) تحقیق تطبیقی، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ دوم،

 

    • اعرابی، سید محمد،(۱۳۷۸) تحقیق تطبیقی، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ دوم،

 

    • افروز، غلامعلی (۱۳۸۸). روان شناسی و توانبخشی کودکان آهسته گام ، چاپ دهم، تهران، انتشارات دانشگاه تهران.

 

    • اکبری شِلدره و دیگران. فارسی ششم دبستان . ۱۳۹۱٫ چاپ اول. اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسی

 

    • ایراندخت کلبعلی، پژوهش بررسی محتوای کتابهای تعلیمات دینی – تعلیمات اجتماعی و ادبیات فارسی (مقطع ابتدائی و راهنمایی) در رابطه با آشنا سازی دانشآموزان با ارزشهای اسلامی و ایرانی. کارفرما: شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

    • بازرگان، عباس و حجازی، الهه،و زهره سرمد ۱۳۸۶ روش‏های تحقیق در علوم رفتاری، تهران، آگاه، چاپ نهم

 

    • بازرگان، عباس و حجازی، الهه،و زهره سرمد ۱۳۸۶ روش‏های تحقیق در علوم رفتاری، تهران، آگاه، چاپ نهم

 

    • باستان تا جهان امروز. تهران. موسسه پژوهشی و برنامه ریزی آموزش عالی.

 

    • برک،لورا ای(۱۳۸۶). روان شناسی رشد(از لقاح تا کودکی)، ترجمه یحیی سید محمدی، نشر ارسباران، چاپ نهم .

 

    • به پژوه، احمد؛ سلیمانی، منصور؛ افروز، غلامعلی و غلامعلی لواسانی، مسعود (۱۳۸۹).

 

    • بیلر، رابرت(۱۳۷۶). کاربرد روانشناسی در آموزش، ترجمه پروین کدیور، تهران، مرکز نشر دانشگاهی.

 

    • پورتلی . جان. پی. (۱۹۸۷). تعریف برنامه درسی. ترجمه خویی نژاد. غ. در برنامه درسی نظرگاهها و رویکردها، مهر محمدی. م. (۱۳۸۱). تهران. آستان قدس رضوی.

 

    • تقی پور سهل آبادی، حبیب اله ، تعیین سطوح شناختی پرسشها و تکالیف کتب علوم دوره ابتدایی در وضع موجود و اعتلای این سطح به وضع مطلوب بر اساس طبقهبندی بلوم و استفاده از چهار خانواده الگوهای تدریس در سال تحصیلی ۷۲-۷۱ / حبیب اله تقی پور سهل آبادی. پایان نامه (کارشناسی ارشد) – دانشگاه تربیت معلم تهران، تهران، ۱۳۷۲٫

 

    • جان دبلیو سنتروک. ترجمه مرتضی امیدیان. روانشناسی تربیتی. ۱۳۸۵٫ انتشارات دانشگاه یزد.

 

    • جبلی آده و دیگران. فارسی پنجم دبستان (بخوانیم). ۱۳۹۱٫ چاپ هشتم. اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسی

 

    • جبلی آده و دیگران. فارسی پنجم دبستان (بنویسیم). ۱۳۹۱٫ چاپ هشتم. اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسی

 

    • جبلی آده و دیگران. فارسی ششم دبستان (مهارتهای نوشتاری). ۱۳۹۱٫ چاپ اول. اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسی

 

    • جبلی آده و دیگران. کتاب معلم فارسی پنجم دبستان. ۱۳۸۶٫ چاپ سوم. اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسی

 

    • جبلی آده و دیگران. کتاب معلم فارسی ششم دبستان). ۱۳۹۱٫ چاپ اول. اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسی

 

    • حسن مرادی ،نرگس.۱۳۸۸٫تحلیل محتوای کتاب درسی .نشر آییژ

 

      • حسین خانزاده، عباسعلی (۱۳۸۸). طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی مهارتهای اجتماعی برای دانش اموزان آهسته گام در دوره های ابتدایی و راهنمایی. رساله دکترای تخصصی، دانشگاه تهران، تهران.

    پایان نامه - مقاله - پروژه

 

    • ساروخانی ۱۳۸۵ -روش های تحقیق در علوم اجتماعی جلد اول (اصول ومبانی

 

    • ساروخانی ۱۳۸۵ -روش های تحقیق در علوم اجتماعی جلد اول (اصول ومبانی

 

    • ساروخانی(باقر-۱۳۸۵) (بررسی جایگاه طرحواره های فلسفی و معرفت شناختی در محتوای کتب روش تحقیق در علوم تربیتی و روان شناسی

 

    • ساروخانی(باقر-۱۳۸۵) (بررسی جایگاه طرحواره های فلسفی و معرفت شناختی در محتوای کتب روش تحقیق در علوم تربیتی و روان شناسی)

 

    • سرمد، زهره و بازرگان، عباس و حجازی، الهه،۱۳۸۰ روش‏های تحقیق در علوم رفتاری، تهران، آگاه، چاپ پنجم،

 

    • سرمد، زهره و بازرگان، عباس و حجازی، الهه،۱۳۸۰ روش‏های تحقیق در علوم رفتاری، تهران، آگاه، چاپ پنجم،

 

    • سیف، سوسن؛ کدیور، پروین؛ کرمی نوری، رضا و لطف آبادی، حسین(۱۳۸۳).روانشناسی رشد(۱)، انتشارات سمت، چاپ هفتم .

 

    • سیف، علی‏اکبر (مترجم)،(۱۳۸۰) روش تهیه پژوهشنامه در روانشناسی و علوم تربیتی، تهران، نشر دوران،

 

    • سیف، علی‏اکبر (مترجم)،(۱۳۸۰) روش تهیه پژوهشنامه در روانشناسی و علوم تربیتی، تهران، نشر دوران،

 

    • سیف،علی اکبر(۱۳۸۶).روانشناسی پرورشی نوین: روانشناسی یادگیری و آموزش،انتشارات دوران،ویراست ششم.

 

    • شرفی،محمدرضا(۱۳۸۵).مراحل رشد و تحول انسان؛به ضمیمه مقدمه ای بر دیدگاه اسلام در مورد رشد،سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،چاپ ششم.

 

    • شریعتمداری، علی (۱۳۸۵) فلسفه، مسایل فلسفی مکتبهای فلسفی، مبانی علوم ص ۵۸ – ۵۷)

 

    • شریعتمداری، علی. جامعه و تعلیم و تربیت. ۱۳۸۰٫ چاپ چهارم. دانشگاه تهران.

 

    • شعاری نژاد ، ع، ۱۳۸۵، نقش فعالیت فوق برنامه در تربیت نوجوانان، تهران ، نشر اطلاعات، چاپ پنجم

 

    • شعاری نژاد ، علی اکبر. روانشناسی تربیت و تدریس. ۱۳۸۷٫ انتشارات اطلاعات

 

    • شعاری نژاد، علیاکبر. مبانی روانشناختی تربیت. ۱۳۶۶٫ پژوهشکده علوم انسانی.

 

    • شعبانی، حسن. روش تدریس پیشرفته (آموزش مهارتها و راهبردهای تفکر). چاپ دوم. ۱۳۸۶٫ تهران. سمت.

 

    • شکوهی ،غلامحسین.تعلیم و تربیت و مراحل آن.۱۳۸۶٫چاپ هشتم.انتشارات قدس رضوی

 

    • شکوهی، راحله، تحلیل محتوای فارسی جدید دوم دبستان بر مبنای طبقهبندی اهداف آموزشی در حیطه شناختی (بلوم و همکاران) / راحله شکوهی ؛ استاد مشاور: علیرضا محمودنیا. پایان نامه (کارشناسی ارشد) – دانشگاه تربیت معلم، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، ۱۳۸۲٫

 

    • صفوی امان اله، کلیات روشها و فنون تدریس، ۱۳۷۳٫ ایران

 

    • طالب، مهدی(۱۳۸۰)، شیوه‏های عملی: مطالعات اجتماعی (روش تحقیق عملی)، دانشگاه تهران،

 

  • طالب، مهدی(۱۳۸۰)، شیوه‏های عملی: مطالعات اجتماعی (روش تحقیق عملی)، دانشگاه تهران،
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...