بانکداری |
![]() |
پایان نامه بررسی و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان
ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با کیفیت بالا به مشتری یک استراتژی و فرایند جامع جذب، حفظ و شریک کردن مشتریان با بانک میباشد (پارواتیر و شت[2]، 2000). بحث ارائه خدمات با کیفیت مطلوب کمک می کند که با یک چرخش استراتژیک از روش های سنتی به روش های مدرن بتوانیم ارتباطات خود را با […]
پایان نامه بهره گیری از مدل های TAM، TPB و اعتماد به منظور مدل سازی پذیرش بانکداری الکترونیک
” فهرست جدول ها “ جدول 2-1- مقایسه بانکداری الکترونیکی و بانکداری سنتی……… 16 جدول 3-1- نحوه امتیاز بندی گزینه های پرسش نامه……………………….. 43 جدول 3-2- تقسیم بندی سئوال های پرسش نامه………………………………. 43 جدول 3-3- اندازه گیری آلفای کرونباخ […]
پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر فعالیتهای کارآفرینانه در بانکداری
ضرورت وجود استراتژی گرایش به کارآفرینی از سه نیاز اساسی یعنی افزایش رقابت، حس بی اعتمادی به شیوه های مدیریت سنتی، و خروج بهترین نیروهای کاری و اقدام آن ها به کارآفرینی مستقل نشأت گرفته است و در این میان، گسترش فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی پیشرفته افزایش چشمگیری داشته است. برای برطرف کردن مسائل و […]
پایان نامه تاثیر استراتژی رقابتی بر عملکرد سازمان در صنعت بانکداری
لذا در فصل اول تحقیق که شامل کلیات تحقیق می شود به بیان مسئله، اهمیت پژوهش، اهداف پژوهش، فرضیات پژوهش، مدل مفهومی پژوهش، قلمرو تحقیق و در نهایت تعریف واژه ها و مفاهیم کلیدی تحقیق پرداخته شده است. 1-2بیان مسئله در طی سالیان گذشته و با پیشرفت تکنولوزی و روبرو شدن صنعت با پدیده تولید […]
پایان نامه ارتباط پارامترهای مؤثر در بهبود امنیت بانکداری الکترونیک
بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق سؤالهای تحقیق با توجه به مسئله تحقیق، این پژوهش در پی یافتن رابطه امنیت خدمات بانکداری الکترونیکی با اعتماد کاربران این نوع خدمات در بانک ملت است. بهنظر میرسد، پاسخ به این پرسش اصلی در گرو تأکید بر مؤلفههای امنیت در این نوع خدمترسانی باشد. از این رو، پرسشهای […]
پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده
بانکداری الکترونیک شامل کلیه کانال های الکترونیکی است که مشتریان برای دسترسی به حساب های خود و نقل و انتقال وجه بین حساب ها و یا پرداخت صورت حساب های خود از آن استفاده می کنند. این کانال ها شامل اینترنت، موبایل، تلفن، تلویزیون دیجیتال و دستگاه های خود پرداز است. در این تحقیق تأکید […]
پایان نامه بخشبندی کاربران بانکداری بر اساس فناوریهای جدید(موبایلبانک) بر مبنای انتظارات با رویکرد تحلیل خوشهای
نظام بانکی یکی از مهمترین اجزای اقتصاد کشور به حساب آمده و جریان حیاتی پول را در آن به گردش در می آورد. از طرفی امروزه توسعه روز افزون و شگفت آور فناوری اطلاعات در تمامی ابعاد زندگی به خصوص در زمینه های تجارت و بانکداری تاثیر گذار بوده و نظام بانکی در دنیا به […]
پایان نامه شناسائی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر کارآیی در نظام بانکداری ایران با تاکید بر اصول کمیته بال
بطور کلى در شرایط پیچیده و متلاطم محیط اقتصادى، اجتماعى و سیاسى امروز، تنها عاملى که بقاى سازمان را تضمین می کند، کارایى و اثربخشی است. در چنین شرایطى اگر سازمانی از کارایی و اثریخشى لازم برخوردار نباشد، بى هیچ شک و شبهه ای نابود خواهد شد. این امر در تمام ابعاد زندگى انسان مصداق […]
پایان نامه شناسائی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر کارآیی در نظام بانکداری ایران
امروزه دیدگاهها و دلایل متعددى پیرامون پیدایش سازمانها وجود دارد، اما بطور کلی میتوان گفت پیدایش سازمانها محصول و معلول محدودیتهاى انسان می باشد. بدین معنى که انسان از سویى داراى نیازها و خواستههاى نامحدودى می باشد و از سویى دیگر منابع و امکانات محدودى در اختیار دارد. بسیارى از منابع تجدید ناپذیر می باشند […]
پایان نامه بررسی تاثیر سرمایه فکری بر صنعت بانکداری و عملکرد بانکهای ملت استان کرمانشاه
بنابراین از آنجا که قلب و شریان اصلی اقتصاد کشور با بانکها گره خورده بدیهی است رشد و ارتقاء و پیشرفت صحیح بانکها موجب افزایش کارایی آنها گردیده که این امر موجب شکوفایی اقتصاد و کمک به فرار از بحران های مالی می گردد. علاوه بر این افزایش کارایی بانک ها می تو اند گامی […]
پایان نامه تحلیل وضعیت بانکداری الکترونیکی در شعب بانک مسکن استان مازندران
پیوست ها وضمایم پیوست الف جدول آمار مقایسه استان ها…………………… 128 پیوست ب پرسشنامه اولیه ……………………………. 182 پیوست ج پرسشنامه اصلی…………………………………………………………………………………………………………………..185 1بیان مسأله اساسی تحقیق توسعه و کاربری فن آوری اطلاعات در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه بانکداری، حاصل قابلیت های فن آوری اطلاعات است که امروزه در دنیای کسب […]
پایان نامه تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایت و وفاداری
2-1. تعریف مسئله بخش خدمات مالی (بانکها) دست خوش تغییراتی است که پیشتر در تاریخ خود تجربه نکرده است. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم ماهیت رقابت تأثیر شگرف داشته است. جای تعجّب نیست که در این محیط متلاطم با تغییرات شتابنده، مؤسسات مالی مجبور شدهاند شیوه واکنش خود را نسبت به […]
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1400-05-05] [ 12:00:00 ب.ظ ]
|