راهنمای نگارش مقاله با موضوع بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت ... |
![]() |
۲-۴- برای تعیین اثربخشی تبلیغات چه چیزی را باید اندازه گیری کنیم؟………………………………… ۱۹
۲-۵- نقش برنامه ریزی صحیح رسانه ها در اثربخشی………………………………………………………….. ۲۰
۲-۶- تغییر مداوم دنیای رسانه ها…………………………………………………………………………………….. ۲۰
۲-۷- ماموریت و هدف…………………………………………………………………………………………………… ۲۵
۲-۸- تصمیم درباره بودجه تبلیغات…………………………………………………………………………………… ۲۵
۲-۹- ارزیابی و انتخاب پیام……………………………………………………………………………………………… ۲۶
۲-۱۰- تصمیم درباره رسانه………………………………………………………………………………………………. ۲۶
۲-۱۱- ارزیابی اثربخشی تبلیغات………………………………………………………………………………………. ۲۷
۲-۱۲- اثربخشی تبلیغات………………………………………………………………………………………………….. ۲۸
۲-۱۳- ابعاد آثار مثبت منفی……………………………………………………………………………………………… ۲۸
۲-۱۴-تحلیل نظریه اثربخشی تبلیغات………………………………………………………………………………… ۲۹
۲-۱۵- حوزه های اثربخشی تبلیغات…………………………………………………………………………………. ۳۰
۲-۱۶- ابعاد اعتمادسازی در رسانه تبلیغی………………………………………………………………………….. ۳۱
۲-۱۷- مدل های اعتمادسازی در رسانه های تبلیغی- تجاری……………………………………………….. ۳۵
۲-۱۸- مدل اعتماد دیویس، مایِر و شورمن…………………………………………………………………………. ۳۶
۲-۱۹- مدل TAM ………………………………………………………………………………………………………… 38
۲-۲۰- بررسی نظریه ناهماهنگی شناختی از لئون فستینگر و کاربرد آن در تبلیغات………………….. ۴۰
۲-۲۱- کاربرد نظریه های ارتباطات: اقناع و تبلیغ………………………………………………………………… ۵۱
۲-۲۲- اقناع و نگرش………………………………………………………………………………………………………. ۵۳
۲-۲۳- پروپاگاندا…………………………………………………………………………………………………………….. ۵۴
۲-۲۴- پژوهش های انجام شده در جهان…………………………………………………………………………… ۷۰
۲-۲۵- پژوهش های انجام شده………………………………………………………………………………………… ۷۱
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۷۷
۳-۲- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………….. ۷۷
۳-۳- روش جمع آوری داده ها………………………………………………………………………………………… ۷۷
۳-۴- جامعه و نمونه آماری……………………………………………………………………………………………… ۷۸
۳-۵- روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………….. ۷۸
۳-۶- روائی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………. ۷۸
۳-۷- روش های تجزیه و تحلیل آماری…………………………………………………………………………….. ۷۹
فصل چهار: تجزیه و تحلیل داده ها
آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………. ۸۱
آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۲
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………….. ۸۷
۵-۲- پیشنهاد پژوهش……………………………………………………………………………………………………… ۹۰
۵-۳- محدودیت پژوهش…………………………………………………………………………………………………. ۹۰
منابع………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۱
ضمائم……………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۵
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان می باشد و از لحاظ هدف از نوع تحقیقات کاربردی بوده و از لحاظ روش توصیفی از نوع همبستگی می باشد.
این پژوهش به روش میدانی انجام خواهد گشت.
بدین گونه که پرسشنامه های سنجش رسانه های تبلیغاتی و مدل آیدا بین مشتریان شرکت نادری لاهیجان که به روش نمونه گیری خوشه ای و در بین نمونه های همتا شده پخش گردید.
در این پژوهش جامعه آماری را، کلیه مشتریان شرکت نادری لاهیجان قرار دادهایم.
برای تعیین حجم نمونه ابتدا ۳۰ پرسشنامه بین مشتریان توزیع و سپس با بهره گرفتن از آزمون کولموگراف نرمال بودن داده ها تعیین شده و از آنجائیکه حجم جامعه آماری نا محدود بوده وحجم نمونه ۳۸۴ نفر تعیین گردید.
در این پژوهش از از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون برای تعیین میزان تأثیر رسانه ها بر مدل آیدا بکار گرفته می شد. یافته ها نشان می دهند که تبلیغات با ایجاد احساس نیاز به خرید و برانگیختن حس رقابت و پررنگ نمودن یک محصول نسبت به رقبا، می تواند سبب شود تا مشتری با تمایل و از روی اراده و تحت تأثیر تبلیغات به خرید نمودن از فروشگاه نادری لاهیجان اقدام نماید، و مشتریان شرکت نادری لاهیجان بیشتر نیاز به تبلیغاتی دارند که بتوانند در مجلات و زندگی روزمره با آن ارتباط برقرار نمایند.
کلید واژه: اثربخشی رسانه ها، تبلیغات، مدل آیدا، شرکت نادری لاهیجان.
فصل یک
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1400-07-28] [ 01:51:00 ب.ظ ]
|