۲/اطمینان خاطر

 

 

 

۱/وجود ساعات کاری متناسب با مشتریان
۲/نظرخواهی از مشتریان

 

۳/همدلی

 

 

 

۱/اهمیت دادن به نظرات مشتریان
۲/عملکرد برتر
۳/تعهد به ادعاها
۴/وجود منافع منحصر به فرد برای مشتریان
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
۵/باورپذیری ادعاها

 

۱/ کیفیت ادراک شده

 

۳/ارزش ویژه برند

 

 

 

۱/صداقت
۲/شهرت
۳/تجربه
۴/آگاهی داشتن از بانک
۵/قدمت

 

۲/تداعی نام تجاری

 

 

 

فصل پنجم:
جمع بندی و پیشنهادات
۵-۱ . مقدمه:
در این فصل با توجه به تجزیه و تحلیل های آماری انجام شده در فصل ۴، ابتدا نتایج بدست آمده در سه بخش نتایج مربوط به مدل، نتایج مربوط به فازهای وضعیت موجود و مطلوب و نتایج رتبه بندی به صورت کلی بیان می شود و در انتها پیشنهادات آورده خواهد شد.
توضیحات اجمالی:
مدل مورد استفاده در این تحقیق برای بار اول است که ارائه و اثبات شده است. ما این مدل را بر اساس این استدلال طراحی کردیم که عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان ، عوامل جذابیت زا هستند که در صورتی که این جذابیت به شعار تبلیغاتی منتقل شوند باعث می شود که شعار تبلیغاتی جذاب و مفیدی داشته باشیم.
در این تحقیق از دو روش آماری استفاده شده است. برای اثبات مدل از روش رگرسیون استفاده کردیم و برای رتبه بندی عوامل و شاخص ها ، از روش FANP استفاده شده است.
سوالات پرسش نامه و انتخاب عوامل مفروض در مدل، بر اساس مدل های ساختار سلسله مراتبی ابعاد رضایتمندی مشتریان توسط مایکل و دیگران (۲۰۰۱) ، مدل رضایتمندی فورنل(۱۹۸۹) ، مدل رضایتمندی سروکوال(۱۹۸۰) و مدل ارزش ویژه برند آکر(۱۹۹۶) بوده است که چه در تحقیقات داخلی و چه در تحقیقات خارجی، بارها و بارها آزمون شده و صحت خود را اثبات کرده اند. سوالات بخش سنجش ویژگی های شعار تبلیغاتی نیز از شاخص های شعار تبلیغاتی که توسط فوستر (۲۰۰۱) ارائه شده است، استفاده شده است.
۵-۲. محتوا :
۵-۲-۱. نتایج مربوط به مدل:
۱.فرض اول یعنی وجود رابطه معنا دار میان شاخص مدیریت ارتباط با مشتریان و انتخاب شعار تبلیغاتی رد می شود.

 

 

  • فرض دوم یعنی وجود رابطه معنادار میان شاخص خدمات بانکداری الکترونیکی و انتخاب شعار تبلیغاتی تاییدمی شود.

 

 

 

  • فرض سوم یعنی وجود رابطه معنادار میان شاخص ارزش ویژه برند و انتخاب شعار تبلیغاتی تاییدمی شود.

 

 

۴.شاخص های خدمات بانکداری الکترونیکی و ارزش ویژه برند رابطه مثبتی با انتخاب شعار تبلیغاتی دارند.
۵-۲-۲.نتایج مربوط به مقایسه وضعیت مطلوب و موجود :
۵-۲-۲-۱. خدمات بانکداری الکترونیکی:

 

 

رتبه

 

وضعیت مطلوب

 

وضعیت موجود

 

اختلاف

 

مولفه ها

 

 

 

۱

 

۴.۳۲۳۹

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...