متغیرهای مالی |
![]() |
پایان نامه نقش متغیرهای مالی و شخصیتی در ریسک عدم بازپرداخت تسهیلات مشتریان حقوقی بانکها و ارائه الگوی مناسب
اقتصاد هر کشوری وبه تبع آن شرایط اجتماعی آن به میزان زیادی به عملکرد بخش بانکی آن کشور وابسته است. بانک ها مهمترین تامین کننده مالی و اعتباری شرکتهای فعال در بخش های مختلف اقتصادی صنعت، کشاورزی ، بازرگانی، خدمات و… می باشند و این شرکتها نیز تامین کننده شغل و به تبع آن ایجاد […]
پایان نامه شناخت رابطه بین متغیرهای مالی و کیفیت افشا
1-2 بیان مسأله افشای اطلاعات مالی و غیر مالی شرکت، نقش مهمی را در بازار سرمایه بازی می کند و هدف اصلی آن مطلع كردن تحلیلگران و سرمایه گذاران درباره مبلغ و زمانبندی جریانهای نقدی آتی است كه این افشا به تحلیلگران و سرمایه گذاران در پیش بینی سودهای آتی كمك میكند. تحقیقاتی […]
پایان نامه : بررسی تاثیر متغیرهای غیر مالی برون سازمانی بر جذب سرمایه افراد حقیقی
در طول دو دهه اخیر پیشرفت های فناوری و آزادسازی جریانات سرمایه سبب كاهش موانعی شده است كه بر سر راه بازارهای سهام محلی وجود داشت. شركت ها بهتر و راحت تر می توانند در خارج فعالیت كنند و در پی دستیابی به این بازارها هستند تا بتوانند رشد كرده و اهداف متعارف خود را […]
پایان نامه ارائه الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد کارکنان در اداره امور مالیاتی
انسان موجودی هدفدار و آرمان گرا است. از بدو زندگی رو به آینده دارد و همواره میخواهد به ایدهآلها و هدفهای خود دست یابد. از موفقیت و پیروزی خرسند و از عدم دستیابی به اهداف خود ناخشنود می شود. او تمام انرژی و امکانات خود را صرف رسیدن به برنامه های از پیش تعیین شده […]
پایان نامه بررسی رابطه بین عملکرد مالی ، جریان نقد آزاد ، ساختار سرمایه و متنوع سازی مرتبط و غیر مرتبط
1-2 بیان مسئله یکی از کارکردهای بورس اوراق بهادار تجهیز پس اندازهای خصوصی و تخصیص آن به سرمایه گذاریهای صنعتی و تولیدی می باشد. بورس اوراق بهادار تهران در زمان فعالیت خود با فراز و نشیب های فراوانی روبرو بوده است و با وجود رونق نسبی، دوره هائی از رکود را نیز تجربه کرده است […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر فرهنگ مالیاتی مودیان صنف داروخانههای تبریز
مالیات یکی از مسایل مهم اقتصادی هر جامعه است، قوانین مالیاتی از جمله قوانین مادر در زمینههای اقتصادی محسوب شده و شاید مهمترین رکن اعمال سیاستهای اقتصادی دولت است. اعمال سیاستهای صحیح مالیاتی باعث خواهد شد تا منابع محدود جامعه در جهت افزایش درآمد ملی و هدفهای توسعه اقتصادی قرار گیرد. یکی از منابع […]
پایان نامه تاثیر مدیریت دانش و نوآوری بر عملکرد مالی شرکت
بنا به گزارش انجمن صنایع نساجی ایران(1394) رکود شدیدی در این بخش از صنعت کشورمان حاکم شده است و ظرفیت صنعت نساجی علیرغم تمام مزیت هایش،نصف شده است[7] . این امر نشان دهنده وجود مشکلات عظیمی در این قسمت می باشد. این در حالی است که ارزش صادراتی این صنعت در مقایسه با سایر صنایع […]
پایان نامه تأثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر مطالبات معوق بانکهای منتخب ایران: رویکرد پانلی
ازآنجاکه میزان مطالبات سیستم بانکی کشور در همه بخشها رو به افزایش بوده است. به نظر میرسد شرایط اقتصاد کلان میتواند نقش مهمی در وضعیت پرتفوی اعتباری بانکها و کیفیت مطالبات آن ها داشته باشد. بروز بحران در سیستم مالی میتواند به خروج پسانداز سپردهگذاران از بانکها منجر شود. بهطوریکه اگر نا اطمینانی به سیستم […]
پایان نامه بررسی رابطه بین کیفیت گزارشگری مالی و کارایی سرمایه گذاری با تاکید بر نوع صنعت
3.1. ضرورت و اهمیت تحقیق پیش از این در تحقیقی مشابه نشان داده شده که در ایران با وجود رابطه منفی بسیار ناچیزی که میان کیفیت گزارشگری مالی و ناکاراییهای سرمایهگذاری مشاهده شده است , عملا هیچگونه همبستگی معناداری میان متغیرهای فوق وجود ندارد . ازاینرو این سوال مطرح می شود که اگر بررسی متغیرها […]
پایان نامه بررسی تأثیر فزونی انباشت وجه نقد و تصمیمات مالی بر ارزش شرکت با تأکید بر نوع صنعت
مسئله یکی از فراگیرترین موضوعاتی است که همه انسانها جدای از نژاد و قومیت و سطح اجتماعی و جایگاه جهانی با آن روبرو هستند. شناخت و حل مسئله دارای اهمیتی اساسی میباشد زیرا هر مسئله ای را که نتوانیم حل کنیم، از بخشی از زندگی خود محروم مانده ایم. برای فراگیری حل مسئله، در ابتدا […]
پایان نامه بررسی نقش و میزان تاثیرفاکتورهای فردی کارکنان در کیفیت تسهیم دانش در اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی
در سالهای اخیر رشد روزافزونی در زمینه توجه به مدیریت دانش و تسهیم آن توسط محققین و مدیران بخصوص در جهت استفاده از بهترین روش های انجام کار سازمانها در جهان به چشم می خورد. دلیل اصلی توجه به مدیریت دانش این است که کسب مزیت رقابتی و نیل به بسیاری از موفقیتها توسط […]
پایان نامه با عنوان اولویت بندی موانع فقدان جنبه های تکنیکی در باشگاه ها در حمایت مالی در ورزش قهرمانی
بازاریابی تعریفهای گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است. در یک تعریف ساده، بازاریابی عبارت است از: تامین رضایت مشتری به شیوهای سودآور (محرم زاده،۱۳۸۵). امروزه صاحب نظران؛ بازاریابی را فرایند ارضای نیازها و خواسته های بشر تعریف می کنند، به نظر فیلیپ کاتلر ، برجسته ترین صاحبنظر در این رشته، بازاریابی عبارت است از فعالیتی […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-05-04] [ 12:44:00 ق.ظ ]
|