عوامل آنی گرایی |
![]() |
پایان نامه بررسی تاثیر عوامل آنی گرایی خریدار و درون فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه های زنجیره ای
125 125 5-3-1 تحلیل عوامل بیرونی بر خرید آنی 125 5-3-2 تحلیل عوامل درونی بر خرید آنی 132 136 137 منابع و مأخذ 138 ضمائم 160 تعریف مسأله شناخت چگونگی و چرایی خرید افراد، علاقه روزافزونی در پژوهشگران جهت مطالعه سبکهای تصمیمگیری مصرفکننده بوجود آورده است(آنیک-دامی، سولسکا-کیونوا،2010). همگام با بروز تغییرات عمده در ساختارهای اقتصادی […]
پایان نامه رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی در شرکت آلومینیوم پارس
در دنیای امروز که فضای تجاری بیشتر از گذشته رقابتی وغیر قابل پیش بینی شده ،شرکت ها برای ماندگاری و رسیدن به اهداف تجاری ،ناچار به استفاده از رویکردهای جدید و توسعه ی شایستگی ها و قابلیت های خود در مواجهه با عدم اطمینان هستند. دراین راستا بازارگرایی وتوجه به محیط عنصر عمده و اصلی […]
پایان نامه تأثیر عوامل فرهنگی, فردی و محیطی بر رفتار خرید ناگهانی در فروشگاههای زنجیرهای شهروند
خرید ناگهانی یکی از جنبههای بسیار مهم رفتار مصرفکننده و یک مفهوم حیاتی در بازار است. خردهفروشان کاملاً از قدرت خرید ناگهانی در توسعه درآمد خود مطلع میباشند. بنابراین از طریق استراتژیهایی مانند طرح فروشگاه, نمایش محصول، طراحی, بستهبندی و فروش، احساس مثبت مصرفکنندگان را تشویق میکنند. عمل خرید رفتاری پیچیده است و این نوع […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر نرخ حاشیه سود بانکی در بانک انصار
در فصل حاضر، کلیات موضوع مورد مطالعه ارائه میشود. از این رو، در ابتدا با طرح مسئله، سعی در شناساندن موضوع خواهد شد. سپس با ارائه مبانی نظری، موضوع مورد مطالعه را به ساختار اقتصاد و مفاهیم آن پیوند میدهیم. در گام بعد، انتظارات تئوریک از مسئله مورد بررسی را در قالب فرضیات تحقیق تشریح […]
پایان نامه با موضوع:مبانی فقهی و حقوقی نظریه تعامل گرایی در جرم شناسی
آنها همواره كوشیدهاند تا با ارائه راهكارهای مفید علمی و مؤثر شیوههای كنترل و برخورد با پدیدههای مجرمانه را مورد تحلیل و بررسی قرار داده وبه مهار بزهكاری و بزهدیدگی كودكان مبادرت ورزند. با گسترش كمی و نیز اهمیت مربوط به جرم و مجرمیت و راه های برخورد با آنها، خصوصاً در قالب […]
پایان نامه درباره:مثبت گرایی و نقش آن از منظر قرآن کریم
انسان در طول زندگی خود همواره به دنبال پیشرفت و کسب موفقیت است. موفقیت در زندگی متأثر از نوع نگرش انسان به خود و جهان پیرامون است. قرآن کریم که کتاب جامع برنامه زندگی انسان است، در آیات خود انسان ها را به توجه به فضل و هدایت الهی دعوت و تشویق می کند. یکی […]
دانلود پایان نامه بررسی نقش عوامل پیش بینی کننده ی حمایت استقلال طلبانه والدین در نیازهای اساسی
مفهوم بهزیستی[1] و عوامل مرتبط به آن از دیرباز مورد توجه مطالعات انسانی بوده است و دیدگاه ها و نظریات گوناگونی در این زمینه وجود داشته است. علاقه مندی پژوهشی بیشماری درباره توصیف وضعیت بهزیستی روان شناختی دانشجویان در کشورهای مختلف وجود دارد. در گذشته مطالعات روان شناختی بیشتر بر روی بیماری های روانی تمرکز […]
دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک
خدمت به مشتری، قدیمیترین و در عین حال، تازهترین مسأله برای هر مؤسسهای است. موفقترین بازرگانان اولیه، همچنانکه رقابت پدید میآمد، میبایستی راه های مختلفی را جستجو میکردند تا آنچه را فراهم میآوردند، از دیدگاه مشتریان، متمایز و ویژه باشد. امروزه هیچ مؤسسهای نمی تواند ادامه حیات دهد مگر اینکه بتواند به طور روزافزون مشتریان […]
دانلود پایان نامه اثر لذتجوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی
چکیده خرید آنی بر آن دسته خریدهایی تأكید دارد كه مرزهای منطقی و متداول فرآیند خرید را درهم میشكند و بدون ارزیابی جایگزینهای متعدد، پس از تأثیرپذیری فرد از نوعی محرك درونی یا بیرونی و در مدت زمانی بسیار كوتاه، رخ میدهد. توجه به عوامل تأثیرگذار بر خریدهای آنی، به ویژه در فضای مجازی، مورد توجه محققان حوزه مدیریت، اقتصاد، رفتار مصرفكننده و بسیاری دیگر قرار گرفته است. هدف این پژوهش شناسایی و بررسی تأثیر انگیزه لذتجوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی است. روش تحقیق، پیمایشی و از نوع كاربردی و توصیفی است. جامعه آماری این پژوهش شهروندان بالای 18 سال شهر یزد بوده که بر اساس محاسبات، حجم نمونه 212 عدد برآورده شد که به همین تعداد پرسشنامه از بین شهروندان شهر یزد به صورت تصادفی جمعآوری شد. برای بررسی پایایی سنجهها، از آلفای کرونباخ استفاده شد. با استفاده از آزمون کولموگروف-اسمیرنوف مشخص شد که تعدادی از متغیرهای تحقیق نرمال نیستند؛ لذا از نرم افزار Smart-PLS برای تجزیه و تحلیل دادهها استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که انگیزه لذتجوئی بر آنیگرایی و وبگردی لذتجویانه تأثیر مثبت و معناداری دارد درحالی که تأثیر این متغیر بر وبگردی منفعتگرایانه معنادار نیست و همچنین آنیگرایی، وبگردی لذتجویانه، محتوا و طرح فروشگاه اینترنتی بر خرید آنی آنلاین تأثیر مثبت و معنادار؛ و وبگردی منفعتگرایانه بر خرید آنی آنلاین تأثیر منفی و معناداری دارد. علاوه بر آن تأثیر پیمایش فروشگاه اینترنتی بر خرید آنی آنلاین مورد پذیرش قرار نگرفت. کلمات کلیدی: خرید آنی آنلاین، لذتجوئی، وبگردی، محیط فروشگاه
دانلود پایان نامه بررسی تاثیرات دوره گذر از سنت به مدرن(نوگرایی)
حرکت های سیاسی، اجتماعی رخ داده از اواخر قاجار مانند انقلاب مشروطیت، انقراض سلسلۀ قاجاریه و روی کار آمدن رضاشاه و بعد از آن محمدرضا پهلوی، همچنین در صحنۀ جهانی انقلاب صنعتی و به دنبال آن انقلاب تکنولوژیکی قرن بیستم و نیز بروز دو جنگ جهانی؛ شکلی جدید، سریع و دگرگون شده را به وجود […]
پایان نامه :مقایسه تطبیقی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی و برنامه ریزی شده
1-2- بیان مساله خرید برنامه ریزی شده[1] به خریدهایی گفته می شود كه خریدار قبل از خرید با برنامه ریزی قبلی (انتخاب نوع محصول، برند، مقایسه با محصولات مشابه، قیمت و سایر عوامل) به خرید محصول و یا كالایی می پردازد كه واقعا به آن نیاز دارد. در مقابل خرید برنامه ریزی شده، خرید ناگهانی[2] […]
دانلود پایان نامه : بررسی نقش سرمایه فكری بر بازارگرایی شرکت های بیمه خصوصی
در دنیای امروز که فضای تجاری بیشتراز گذشته رقابتی وغیرقابل پیش بینی شده ، شرکت ها برای ماندگاری و حصول به اهداف تجاری ناچار به استفاده از رویکردهای متعالی و توسعه شایستگی ها و قابلیت های خود در مواجهه با عدم اطمینان هستند. بازارگرایی که رویکردی عملیاتی به دید گاه بازاریابی در عملیات و فعالیتهای […]
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1400-05-05] [ 12:07:00 ق.ظ ]
|