صنعت نرم افزار |
![]() |
پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاههای کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری ایران
مدیران با شناخت نسبت به عواملی که وفاداری مشتری را شکل می دهند قادر خواهند بود برنامه های وفاداری مشتریان و به تبع آن کاهش هزینه های بازایابی و افزایش سودآوری سازمان را با دید روشن تری تدوین و شرکتها را در این مسیر به جلو هدایت کنند. در این راستا در این تحقیق سعی […]
پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاههای كوچك و متوسط (SME)در صنعت نرم افزاری ایران
مدیران با شناخت نسبت به عواملی كه وفاداری مشتری را شكل می دهند قادر خواهند بود برنامه های وفاداری مشتریان و به تبع آن كاهش هزینه های بازایابی و افزایش سودآوری سازمان را با دید روشن تری تدوین و شركتها را در این مسیر به جلو هدایت كنند. در این راستا در این تحقیق سعی […]
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت نرم افزار
در این فصل كلیاتی از موضوع پژوهش شامل بیان مسئله پژوهشی ، اهداف و ضروریات انجام آن و نیز فرضیهها و تعاریف پایه به همراه كاربردهای نتایج پژوهش بیان شده است . شالوده فرضیههای این پژوهش مبتنی بر تاثیر مثبت عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند محصولات نرمافزاری میباشد. هدف از پژوهش یافتن تاثیر […]
پایان نامه مقایسه روش های سنجش کیفیت سود با تاکید بر نوع صنعت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
امروزه در بازارهای سرمایه پیشرفته، اطلاعات صحیح و بهنگام دارای ارزش زیادی است و افرادی که به نوعی در معرض فرصت ها و خطرات ناشی از نوسانات بازار قرار دارند از ارزش و بهای آن بی اطلاع نیستند. با در نظر گرفتن ارزش اطلاعات حسابداری، می توان این استنباط را داشت که بررسی ابعاد گوناگون […]
پایان نامه بررسی روابط متقابل میان ارتباط شبکه های همکاری، تواناییهای نوآوری فناورانه و نوآوری در شرکتهای تولیدکننده نرم افزار
1- 2- بیان مسأله و اهمیت آن مرور بر روی ادبیات نوآوری نشان میدهد که در دو دهه اخیر، تغییرات سیستماتیک و بنیادی در روشی که شرکتها برای فعالیتهای نوآورانه خود انجام می دهند ایجاد شده است. به خصوص رشد بزرگی در استفاده از شبکه های خارجی توسط شرکتها با ابعاد مختلف دیده می شود […]
پایان نامه اثر شاخص های حکمرانی بر بازدۀ شاخص قیمت سهام گروه های صنعتی بازار سهام تهران
بورس اوراق بهادار تهران که مهمترین نهاد بازار سرمایه کشور شناخته می شود، با وجود قدمتی حدود 4 دهه، به دلایل مختلف همواره با افت و خیزهای فراوانی روبهرو بوده و دوره های متفاوتی از رونق و رکود را تجربه کرده است .بنابراین شناخت ویژگیهای این بازار و برطرف کردن تنگناهای آن، از اهمیّت ویژهای […]
پایان نامه تاثیر صادرات بر بهرهوری انرژی در کارگاههای بزرگ صنعتی در ایران
مطالعات تجربی انجام شده در بسیاری از کشورهای پیشرفتهی صنعتی نشان داده است که رشد تولید آنها بیش از آنکه ناشی از افزایش کمی و فیزیکی عوامل کار و سرمایه باشد،ناشی از افزایش بهرهوری انرژی و بهبود سیستمهای مدیریتی بوده است.به همین جهت امروزه کشورهای مختلف با هر نظام اقتصادی،برای دستیابی به اهداف کوتاهمدت و […]
پایان نامه نقش تعدیل کننده سرمایه فکری بر رابطه بین سرمایه اجتماعی و ظرفیت نوآوری در صنعت داروسازی ایران
در اقتصاد قرن حاضر، مدلهای توسعه بر پایه دانش و نوآوری بنا شده است. در واقع نوآوری از عوامل کلیدی موفقیت سازمانی محسوب می شود که قادر به خلق مزیتهای تکنولوژیکی است و سازمان را برای مواجهه با موانع پیشروی اجرای استراتژی های رقابتی و دیگر چالشهای استراتژیکی مهیا می کند. به عبارت بهتر تغییر […]
پایان نامه بررسی چگونگی استقرار مهندسی مجدد صنعت بانکداری ایران با رویکرد استراتژیک در راستای بهبود فضای کسب و کار
گسترش داد و ستد و مبادله کالا(غیر از مبادلات جنس به جنس) بین مردم منشاء بروز تحولات بسیاری در جوامع انسانی بوده است. با گسترش تجارت پیش از آنکه پول به مفهوم جدید مورد استفاده قرار گیرد، احتیاج به یک وسیله پرداخت، سنجش ارزش ها و بویژه وصولمطالباتازمشتریان دور و نزدیک با وجود خطرات ناشی از نقل […]
پایان نامه بررسی تأثیر یادگیری بر نوآوری و عملکرد پروژهها در شراکتهای راهبردی صنعت نفت و گاز ایران
فشارهای محیطی ناشی از تغییرات وسیع شرایط کسبوکار و تشدید فضای رقابتی میان سازمانها، بقای سازمانها را با تهدید جدی مواجه ساخته است. کوتاه شدن چرخه محصولات و رشــد سریع فناوری و همچنین گسترش انتظارات جامعه، سـازمانها را وادار به خدمت گرفتن روشهای گوناگونی جهت کسب مزیت رقابتی و تداوم فعالیت در محیط پر تلاطم […]
پایان نامه الگویی برای استراتژی کارآفرینی در واحدهای صنعتی
کارآفرینی یکی از مهم ترین و پیچیده ترین مسائلی است که جوامع امروزی در هزاره سوم با آن روبرو هستند. امروزه، سازمان ها با چالش های پیچیده و فزاینده ای رو به رو هستند؛ تغییرات با سرعت زیادی روی می دهد، افراد در حال برقراری ارتباطات جدید با یکدیگر هستند و شکل های از رقابت […]
پایان نامه تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان
در عصر حاضر با توجه به تاسیس فروشگاه های خرده فروشی و مراکز خرید بزرگ خصوصی رقابت شدیدی بین فعالان صنعت خرده فروشی در جریان است.امروزه مراکز خرید برای جذب مشتریان با هم به رقابت می پردازند،مرکز خریدی که باعث رضایت بیشتر مصرف کنندگان شود در این رقابت برنده خواهد شد(کورویلا و جوشی ، 2010). […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-05-04] [ 05:02:00 ق.ظ ]
|