سود بانکی |
![]() |
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر نرخ حاشیه سود بانکی در بانک انصار
در فصل حاضر، کلیات موضوع مورد مطالعه ارائه میشود. از این رو، در ابتدا با طرح مسئله، سعی در شناساندن موضوع خواهد شد. سپس با ارائه مبانی نظری، موضوع مورد مطالعه را به ساختار اقتصاد و مفاهیم آن پیوند میدهیم. در گام بعد، انتظارات تئوریک از مسئله مورد بررسی را در قالب فرضیات تحقیق تشریح […]
پایان نامه بررسی تاثیر تغییرات شاخص بازار سهام و نرخها ی ارز و سود بانکی بر رفتار سپرده گذاران و عملکرد مالی در صنعت بانکداری
3-2) مدل پیشنهادی تحقیق…………………………………………………………………………………….90 3-3) فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………………92 3-4) تعریف نظری متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………..93 3-4– 1 متغیر وابسته……………………………………………………………………………………………….94 3-4-2 متغیرهای مستقل…………………………………………………………………………………………96 3-5 تعریف عملی متغیرها 3-5– 1 متغیر وابسته……………………………………………………………………………………………….94 3-6-2 متغیرهای مستقل……………………………………………………………………………………….96 3-7) تشریح مدل……………………………………………………………………………………………………97 3-8) آزمون مدل ها…………………………………………………………………………………………………99 3-9)تشریح مدل بر اساس فرضیات تحقیق………………………………………………………………101 3-10 بکارگیری و آزمون مدل ها 3-10-1 روش آماری…………………………………………………………………./……………………………105 3-10-2 جامعه […]
پایان نامه تعیین تأثیر نقدینگی بر سودآوری بانک ها
1. سبب انتقال سرمایه از گروه غیرفعال به گروه فعال جامعه ازنظر برنامههای اقتصادی میشود صاحبان سپرده سود دریافت نمودهاند، در تولید و گسترش صنایع نیز سهیم میباشند. با توجه به اینکه ریسک سرمایهگذاریهای کلان بالا است، بنابراین انباشت سرمایههای کوچک باعث کاهش این ریسک شده و سرمایهگذاری در سطح کلان را تسریع میبخشد که […]
پایان نامه سنجش عوامل موثر بر کارائی سود در شعب بانک سینا
انسان در همه ی قرون و اعصار با مشکلی به نام محدودیت منابع و امکانات تولید مواجه بوده ، بگونه ای که حتی در شرایط کنونی و با توسعه ی روزافزون علوم و فنون ، هنوز هم منابع محدود به امکانات موجود می باشد . کوشش های اقتصادی انسان نیز همواره معطوف بر آن بوده […]
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ریسک اعتباری و کاهش مطالبات معوق بانکی
در این فصل ، نخست شمایی از طرح کلی تحقیق ارائه داده به روش نحوه اجرا و ابزار گردآوری داده ها اشاره شده است . تحقیق پیش رو در این فصل در نظر دارد به تجریه و تحلیل داده هایی که به آن اشاره می شود پرداخته و از این رهگذر به پرسش های مندرج […]
پایان نامه تأثیر کیفیت خدمات بانکی بر رضایتمندی مشتریان
در عصر فوق رقابتی امروز هیچ سازمانی بدون توجه به نیازهای و خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنها نمی تواند به موفقیت دست یابد. کیفیت خدمات برتر شرکت را قادر میسازد تا خود را از رقبا متمایز کرده و مزیت رقابتی پایدار بدست آورد و کاراییاش را بهبود بخشد(نایبیزاده و فتاحی،1388). سازمان هایی […]
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر سودآوری شعب بانک سرمایه
امروزه در مقایسه با دو بخش دیگر اقتصاد (صنعت تجارت و بازرگانی) سهم قابل توجّهی از کل اقتصاد به بخش خدمات تعلق داشته و در بخش خدمات نیز بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری از نقش برجسته و ممتازی برخوردارند. هر فعالیتی که مستلزم کسب سرمایه و منابع مالی باشد بی تردید به دخالت […]
پایان نامه بررسی تأثیر حمایتهای سیاسی دولتی و نهادی بر توان شرکتها در اخذ وامهای بانکی و ارزش شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
با توجه به این که دولت میتواند تمام جنبههای یک کسب و کار را از طریق سیاستهای عمومی و تصمیم گیریهای خود تحت تاثیر قرار دهد؛ برای یک شرکت ایجاد استراتژی مناسب در برخورد با دولت مهم است. با توجه به مطالب پیش گفته پژوهش حاضر در پی بررسی میزان اثرگذاری حمایتهای سیاسی دولتی و […]
پایان نامه بررسی رابطه اندازه شرکت با ساختار سرمایه با تاکید بر سطوح مختلف رقابت بازار محصول ، سودآوری و نقدینگی
یکی از چالش های مدیریت مالی، ساختار سرمایه می باشد که به بررسی تاثیر ترکیب ساختار سرمایه شرکتها بر ارزش شرکت و به نوعی دیگر بر هزینه سرمایه می پردازد. اهرم مالی به کاربرد منابع و وجوهی که برای شرکت هزینه ثابت مالی ایجاد می کند، اشاره دارد. هر چه اهرم مورد استفاده میزان بدهی […]
پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
از آنجا که کاربران سیستمهای اطلاعاتی در حوزه بانکداری به نوعی مصرف کننده تلقی میشوند پذیرش یا عدم پذیرش فناوری در حوزه رفتار مصرف کننده مطرح می شود؛ و با توجه به ماهیت الکترونیکی خدمات نوین بانکی می توان پذیرش آن را درحوزه سیستمهای اطلاعاتی مطرح نمود. علیرغم سرمایه گذاریهای فراوان انجام شده در زمینه […]
پایان نامه تأثیر ویژگی های اجتماعی- جمعیتی کارکنان نظام بانکی بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک ملّت در استان گیلان)
امروزه چالش بزرگ خدمات، کیفیت عالی خدمات و جلب رضایت و وفاداری مشتری است. در سازمانهای خدماتی نقش نیروی انسانی مخصوصاً کارکنانی که در تماس مستقیم با مشتریان هستند، برای ارائه خدمت با کیفیت در مقایسه با شرکتهای تولیدی از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چراکه، کارکنان جهت ارائه خدمات با مشتریان در تعامل بوده و […]
پایان نامه تأثیر ویژگی های اجتماعی- جمعیتی کارکنان نظام بانکی بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان
امروزه چالش بزرگ خدمات، کیفیت عالی خدمات و جلب رضایت و وفاداری مشتری است. در سازمانهای خدماتی نقش نیروی انسانی مخصوصاً کارکنانی که در تماس مستقیم با مشتریان هستند، برای ارائه خدمت با کیفیت در مقایسه با شرکتهای تولیدی از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چراکه، کارکنان جهت ارائه خدمات با مشتریان در تعامل بوده و […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-05-04] [ 01:24:00 ق.ظ ]
|