دانلود پایان نامه مدلسازی و تحلیل سازه­ای دم هواپیمای مسافربری

7-2- نتیجه ­گیری.. 119 7-2-1- تحلیل تنش…. 119 7-2-2- ارتعاشات آزاد. 120 7-2-3- تحلیل آیروالاستیک…. 120 7-3- ارائه­ پیشنهاد. 120 فهرست منابع و مراجع.. 122   فهرست شکل‌ها   صفحه   شکل2-1- اجزای بیرونی مجموعه دم هواپیما ]32[ 10 شکل2-2- اجزای سازنده مجموعه دم هواپیما]6 و32[ 11 شکل 2-3- نمونه­هایی از تیرک­های طولی ]32[ 13 […]

پایان نامه اثرات کیفیت رابطه  و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری

برنامه های وفادار نمودن مشتریان، اولین بار در صنعت هواپیمایی ایالات متحده امریکا با صدور مجوز فعالیت سازمان هواپیمایی،در سال1978 شروع و بر روی کنترل مرکزی خدمات گسترده ی هوایی تاکید داشت .در سال 1981 شرکت های هوایی، برنامه های وفاداری را با دادن تخفیف به مسافران بر حسب مسافت و مقدار بار  بر مبنای […]

پایان نامه  بررسی تأثیر دوره‏های آموزشی حین خدمت بر ارتقاء مهارت‏های مدیران معاونت سیما در سال 1386

1-1- طرح مسأله……………………………………………………………………………………… 2 2-1- ضرورت و اهمیت تحقیق……………………………………………………………….. 2 3-1- اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………. 3 4-1- سؤالات تحقیق…………………………………………………………………………………. 3 5-1- فرضیه ‏های تحقیق…………………………………………………………………………… 4 6-1- تعریف مفاهیم و اصطلاحات…………………………………………………………. 4 2- فصل دوم: مبانی نظری تحقیق…………………………………………. 6 1-2- بررسی تحقیقات پیشین……………………………………………………………….. 7 1-1-2- پیشینه پژوهش در داخل کشور………………………………………….. 7 2-1-2- بررسی پیشینه تحقیق در خارج از […]

پایان نامه مقایسه اثرات بازخورد خودکنترل و‌‌آزمونگر کنترل بر اجرا و یادگیری سرویس بدمینتون با رویکرد نیازهای روان‌شناختی پایه

یادگیری عبارت است از اثراتی که محیط از طریق حواس‌‌ (بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و بساوایی) بر ذهن انسان می‌گذارد. این اثرات که به صورت تغییراتی کم و بیش دائمی در رفتار بالقوه یادگیرنده به وجود می‌آید، نتیجه عوامل موقعیتی و زودگذر مانند خستگی، دارو، عوامل انگیزشی و تغییرات ناشی از رشد یا بلوغ نیست. […]

پایان نامه  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال

امروزه نقش مشتریان از حالت پیروی از تولیدکننده به هدایت سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و حتی محققان و نوآوران مبدل گشته است. به این ترتیب بسیاری از مفاهیم و تئوری ها بر محور «مشتری» نگارش شده اند. سمت و سوی کلیه فعالیت های بنگاه اقتصادی برای تأمین نیازهای مشتری و کسب رضایت و اعتماد اوست. در […]

پایان نامه عوامل موثر بر ارتقا کیفیت خدمات گروه هتل های هما از دیدگاه کارکنان و مشتریان

در طی دهه های اخیر، شدت یافتن رقابت میان بنگاه های اقتصادی در جهت بدست آوردن سهم بیشتری از بازار توجه آنها را به سمت شناخت دقیق تر و عمیق تر نیازها و خواسته های مشتریان سوق داده است(کاتلر،1997: 232). بدون تردید ایجاد رضایت درمشتریان و حتی به شوق آوردن ایشان از کیفیت خدمات، در […]

پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار سیستم های کیفیت (ISO) با بهره گرفتن از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره

سازمان هایی که به پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت روی می آورند، بنا به ضرورت واحدی به نام تضمین کیفیت را ایجاد می کنند تا عهده دار وظایف طرح ریزی، استقرار و بهبود سیستم مدیریت کیفیت شود. وظایف گوناگونی به عهده ی این واحد گذارده می شود از ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت گرفته […]

پایان نامه بررسی تاثیر برند خدمات بر فرایند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری”

با توجه به رقابتی که بین شرکت های خطوط هوایی کشور در جذب مسافران بیشتر و کسب رضایت آنان ایجاد شده و در حال رشد است، این شرکت ها و بویژه شرکت های پیشرو و موفق تر که از مدیران کارآمد          و نوگرا برخوردارند، دائما بدنبال یافتن راهکارهایی نوین برای ارتقاء عملکردهای کلیدی و شاخص […]

پایان نامه  بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد

2-2 نقش خدمات در جامعه امروز بازارشناسی:که عبارت است از استفاده از تکنیکهای تحقیقات بازار که این امر موجب ثبت ، ضبط و گردآوری اطلاعات می شود. بازارگرایی: یعنی ایجاد انگیزه و زمینه سازی فرهنگ بازار. بازار سنجی: سیستم کنترل بازاریابی. بازاریابی: تقسیم بندی بازار، بازاریابی استراتژیک. بازارداری: استراتژیهایی جهت رشد خدمات و نوآوری. بازارسازی: […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده از دیدگاه مشتریان بانکهای خصوصی براساس الگوی فن کیفیت خدمات در شهرستان گلپایگان

 در این خصوص موسسات وسازمان های خدماتی از حساسیت بیشتری برخوردارند.باتوجه به ویژگی ناملموس بودن خدمات،یکی از راه هایی که یک موسسه خدماتی می تواند با توسل بدان خود را از سایر رقبا متمایز کند،ارائه واقعی کیفیت خدماتی برتر نسبت به آنهاست.ارائه خدمات با کیفیت،موجب ایجاد مزیت رقابتی برای موسسه شده و سرانجام فروش و […]

پایان نامه بررسی تاثیر ویژگی های فردی و سازمانی برمهارتهای ارتباطی کارکنان با ارباب رجوع در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

بیان مسئله متغیرهای فردی و سازمانی کارکنان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران چه تأثیری بر مهارتهای ارتباطی آنها با ارباب رجوع می‌گذارد؟ ما هر روز به گونه های مختلف با یکدیگر در ارتباط هستیم، تا اندیشه ها، احساسات و تمایلات خود را به یکدیگر منتقل کنیم. میزان علاقه واحترام خود را نشان دهیم و رنج و […]

پایان نامه درباره:سیاست کیفری ایران راجع به هواپیما ربایی

جرایمی نظیر هواپیما ربایی، انهدام و تخریب هواپیما،حمله به مؤسسات و فرودگاه­های هواپیمایی و انهدام و تخریب آنها به کرارت اتفاق افتاده است. در مبارزه با این جرایم دو راه حل قابل ارائه است: 1ـ اقدامات پیشگیرانه و فنی. 2 ـ اقدامات حقوقی. اقدامات پیشگیرانه و فنی در دو مرحله قابل اجراء است. مرحله اول، […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...