۶-۲-۴-۴) فرضیه فرعی ششم ۱۳۴
۷-۲-۴-۴) فرضیه اهم اول ۱۳۴
۸-۲-۴-۴) فرضیه اهم دوم ۱۳۵
۹-۲-۴-۴) فرضیه اهم سوم ۱۳۶
۱۰-۲-۴-۴) فرضیه اهم چهارم ۱۳۷
۱۱-۲-۴-۴) فرضیه اهم پنجم ۱۳۸
۱۲-۲-۴-۴) فرضیه اهم ششم ۱۳۹
۱۳-۲-۴-۴) فرضیه اهم هفتم ۱۴۰
۱۴-۲-۴-۴) فرضیه اهم هشتم ۱۴۱
فصل پنجم: تحلیل یافته ها، نتیجه گیری، و پیشنهادها
۱-۵) مقدمه ۱۴۳
۲-۵) خلاصه ۱۴۳
۳-۵) تحلیل یافته ها ۱۴۵
۴-۵) نتیجه گیری ۱۵۱
۵-۵) پیشنهادها ۱۵۳
۶-۵) محدودیت ها ۱۵۸
۷-۵) پیشنهادهایی برای محققان آتی ۱۵۸
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
منابع ۱۶۰
ضمائم وپیوست ۱۶۴
فهرست جداول
جدول ۱-۱: زمان پیش بینی شده برای انجام تحقیق ۳۰
جدول۱-۲: ویژگی های محصولات تولیدی فورد اکسپدیشن در برابر جی‌ام سابربن ۵۴
جدول۲-۲ : مقایسه تجزیه و تحلیل موقعیت‌یابی فیزیکی با موقعیت‌یابی ادراکی ۵۷
جدول۳-۲ : استراتژی های سه گانه رهبری هزینه، رهبری منفعت، و تمرکز ۷۶
جدول ۴-۲ : مزیت‌ها، تمایزها و کشش‌ها ۸۲
جدول ۵-۲ : آثار انگیزه‌های نوآوری ۸۷
جدول ۶-۲: مجمل پیشینه ی تحقیق ۹۱
جدول ۱-۳: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب واحد سازمانی ۹۸
جدول ۲-۳: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب سابقه کار ۱۰۳
جدول ۳-۳: عوامل مدل و تعداد سؤالات هر عامل در پرسشنامه‏ی تحقیق ۱۰۸
جدول ۱-۴: توزیع فراوانی جنسیت آزمودنی ها ۱۱۲
جدول ۲-۴: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب سن ۱۱۳
جدول ۳-۴: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب تحصیلات ۱۱۳
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب رشته ی تحصیلی ۱۱۴
جدول ۵-۴: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب سابقه کار ۱۱۵
جدول۶-۴: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب واحد سازمانی ۱۱۵
جدول ۷-۴: اندازه های آماری ایفای نقش موقعیت یابی استراتژیک ۱۱۶
جدول۸-۴: اندازه های آماری ایفای نقش مزیت هزینه ای ۱۱۷
جدول ۹-۴: اندازه های آماری ایفای نقش مزیت منفعتی (تمایز) ۱۱۸
جدول ۱۰-۴: اندازه های آماری ایفای نقش استراتژی تمرکز ۱۱۹
جدول ۱۱-۴: اندازه های آماری ایفای نقش موقعیت یابی فیزیکی ۱۲۰
جدول ۱۲-۴: اندازه های آماری ایفای نقش موقعیت یابی ادراکی ۱۲۱
جدول ۱۳-۴: اندازه های آماری ایفای نقش ویژگی های فنی ۱۲۲
جدول ۱۴-۴: اندازه های آماری ایفای نقش ویژگی های فیزیکی ۱۲۳
جدول ۱۵-۴: اندازه های آماری ایفای نقش معیارهای عینی ۱۲۴
جدول ۱۶-۴: اندازه های آماری ایفای نقش توجه به نیاز مشتری ۱۲۵
جدول ۱۷-۴: اندازه های آماری ایفای نقش ویژگی ادراکی ۱۲۶
جدول ۱۸-۴: اندازه های آماری ایفای نقش معیارهای ذهنی ۱۲۷
جدول۱۹-۴: نتایج آزمون نرمال بودن مؤلفه‌های مدل تحقیق ۱۲۹
جدول۲۰-۴: نتایج آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر ویژگی های فنی بر موقعیت یابی فیزیکی ۱۳۰
جدول ۲۱-۴: نتایج آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر ویژگی های فیزیکی بر موقعیت یابی فیزیکی ۱۳۱
جدول ۲۲-۴: نتایج آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر معیارهای عینی بر موقعیت یابی فیزیکی ۱۳۲
جدول ۲۳-۴: نتایج آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر نیازهای مشتری بر موقعیت‏یابی ادراکی ۱۳۲
جدول ۲۴-۴: نتایج آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر ویژگی های ادراکی بر موقعیت‏یابی ادراکی ۱۳۳
جدول ۲۵-۴: نتایج آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر معیارهای ذهنی بر موقعیت‏یابی ادراکی ۱۳۴
جدول ۲۶-۴: مقادیر ضریب همبستگی دو متغیر موقعیت یابی فیزیکی و موقعیت یابی استراتژیک ۱۳۵
جدول۲۷-۴: مقادیر ضریب همبستگی دو متغیر موقعیت یابی ادراکی و موقعیت یابی استراتژیک ۱۳۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...