حفظ مشتریان |
![]() |
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشان
امروزه با رقابت شدید در بازارها و تغییرات پیوسته در محیط ، بانک ها به این واقعیت پی برده اند که دیگر مانند گذشته با یک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای در حال رشد روبرو نیستند؛ لذا هر مشتری ارزش ویژه خود را داشته و برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار […]
پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطهمند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)
1-2. بیان مسئله آنچه در بازاریابی امروز دنیا اهمیت ویژهای دارد، حفظ مشتریان موجود میباشد. طی ده سال اخیر انواع مختلف سازمانها، چه کوچک و چه بزرگ، پی به اهمیت حفظ مشتری بردهاند. برای حفظ مشتریان کلیدی (سود آور) موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است. تئوری بازار یابی کلاسیک، عمدتاً به […]
پایان نامه تعیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل کانو
امروزه در عصر جهانی شدن، به سبب پیشرفت دانش و تکنولوژی، سرعت در ارتباطات و تغییر و تحولاتی که در ارزشها و فرهنگها، انتظارات و مطالبات سیاسی ملتها ایجاد شده، تغییر سلیقهها، خواستهها و توقعات شهروندان، سبب شده است که تحـول، از امری درونزا به امری برون زا تبدیل شود. در واقع پاسخگو بودن سازمانهای […]
پایان نامه بررسی و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان
ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با کیفیت بالا به مشتری یک استراتژی و فرایند جامع جذب، حفظ و شریک کردن مشتریان با بانک میباشد (پارواتیر و شت[2]، 2000). بحث ارائه خدمات با کیفیت مطلوب کمک می کند که با یک چرخش استراتژیک از روش های سنتی به روش های مدرن بتوانیم ارتباطات خود را با […]
پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان
1-1 تعریف مساله: با رشد روز افزون مراکز مالی و بانکهای مختلف در سطح جامعه و اقتصاد ایران لزوم شناخت مشتریان و برطرف نمودن نیازهای اقتصادی آنها با توجه به سطح درآمد و سطح اقتصادی آنها در شرایط کنونی بصورت کاملا مشخصی برای هر موسسه مالی و بانکی، احساس می شود. جهت اطلاع از نیازهای […]
پایان نامه رتبه بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس
در همین راستا، در این پژوهش جهت استفاده مناسب از منابع و اختصاص خدمات به مشتریان، به شناسایی معیارهای اصلی رتبهبندی مشتریان بانک میپردازیم. 1-2- بیان مسئله امروزه با رقابتی شدن بازارها و تغییرات پیوسته محیط، سازمانها به این واقعیت پی بردهاند که دیگر مانند گذشته با یک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای […]
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
از دیدگاه تکنیکی، هر زمان که متخصص بازاریابی، نام، لوگو یا نماد جدیدی را برای محصول جدید ایجاد می کند، یک برند آفریده است. با وجود این بسیاری از مدیران واژه برند را زمانی مورد استفاده قرار می دهند که این نام توانسته باشد محبوبیت و اعتباری در عرصه بازار برای خود پیدا کند (کلر، […]
پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان
امروزه مدیران ارشد سازمان ها ارزش ویژه ای برای مشتری قائل هستند و به این باور رسیده اند که مشتریان سرمایه اساسی سازمان ها به حساب می آیند.امروزه توجه به مشتریان به شاخص های تعیین کننده یک سازمان پویا و آینده نگر تبدیل شده است.با توجه به رقابتی شدن محیط کسب و کار، سازمان ها […]
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
1-2- بیان مسأله تحقیق برنامههای وفادار نمودن مشتریان، اولین بار در صنعت هواپیمایی ایالات متحده امریکا شروع شده است. در سال 1981 صنعت هوایی امریکا برنامههای وفاداری خود را به صورت تخفیف برای مسافرین بر حسب مسافت و مقدار بار بر حسب مایل اعلام نمود و خیلی زود همه شرکتها در صنعت حمل […]
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
افزایش رقابت، به خصوص در بخش خدمات، توجه بیشتر به حفظ و نگه داری مشتریان فعلی و تلاش برای جذب مشتریان جدید را سبب شده است. در این میان، موضوع وفاداری مشتری و تشخیص عوامل تأثیرگذار بر آن از اهمیت دوچندانی برخوردار است. یکی از پیش نیازهای وفاداری، بویژه در حوزه خدمات، رضایت مشتری است […]
پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری
شناخت نام تجاری تاثیر مثبتی برارزش ادراک شده،اعتماد نام تجاری و رضایت مشتری دارد. ارزش ادراک شده یک ارزیابی ذهنی از کسب یا از دست دادن روابط مبادلهای است(ژامل،1988) رابطه عاطفی با هدف اصلی می تواند ارزیابی شناختی را تحت تاثیر قرار دهد(مورفی و همکاران،1993) از آنجا که شناخت نام تجاری نشاندهنده یک رابطه عمیق […]
پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان
دنیای کنونی سازمانهای صنعتی و خدماتی، دنیای رقابت است. مراکز درمانی و بیمارستانها نیز در این رقابت سهیم میباشند. سازمانی میتواند در این صحنه پیروز باشد که نیازها و خواستههای مشتریان خود را بشناسد و با ارائه خدمات با کیفیت رضایت و سلامت آنان را تأمین کند. امروزه تأمین اجتماعی، در ایجاد رضایت، آسودگی خاطر […]
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1400-05-05] [ 08:45:00 ق.ظ ]
|