رکود بازار |
![]() |
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
1-2-بیان مسأله : اقدامات هدفمند برای توسعه در بسیاری از کشورهای جهان همراه با انتخاب راهبرد ایجاد مراکز رشد و توسعه بوده است. دلیل عمده این انتخاب، تجمع امکانات بالفعل و ایجاد هماهنگی بخشها در نقطه جغرافیایی مناسب است. مرکزیت مکانی، سطح بالای ارتباطات، تجمع امکانات، منابع طبیعی و جمعیت حوزه نفوذ باعث ارجحیت […]
پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان
بیان مسئله امروزه سازمانها برای زنده ماندن و گریز از مرگ و ایستایی و انطباق با محیط متغیر و ناپایدار بیرون به نوآوری نیاز دارند. در پیش روی مدیران همه سازمانها این جمله قرار دارد “نابودی در انتظار شماست مگر اینکه نوآور باشید” مسائل امروز سازمانها با راه حلهای دیروز حل شدنی نیست و شرایط […]
پایان نامه تدوین راهبرد بازاریابی مناسبتی برای گروه های منتخب مشتریان
1-5- مروری کلی بر پژوهش… 130 2-5- خلاصهای از نتایج و یافته های پژوهش… 132 1-2-5- بخشبندی افراد بر اساس مناسبتها 132 2-2-5- نتایج میانگین رتبه اهمیت مناسبتها و کانالها 135 3-2-5- نتایج فراوانی پیامها از دیدگاه مشتریان. 138 4-2-5- پیشنهادات اجرایی برای بانک.. 140 5-2-5- محدودیتهای تحقیق. 144 […]
پایان نامه پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیش بینی فروش با بهره گرفتن از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون
اقتصاد جهانی و به تبع آن اقتصاد ایران دوران رکود و نزول شاخص های اقتصادی را طی میکنند. با این وجود شاید بتوان این دوران رکود را برای حوزه بازاریابی و تبلیغات به مثابه یک فرصت و دوران طلایی تلقی کرد. چرا که در چنین شرایطی بنگاههای اقتصادی تلاش های بیشتری را معطوف فعالیتهای بازاریابی […]
پایان نامه ارائه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهران
در این تحقیق محقق به دنبال بررسی مولفههای موثر بر توسعه بازار صنایع دستی میباشد.در این فصل شرح مبسوطی از بیان مسئله تحقیق، اهمیت و ضرورت تحقیق، سوالات تحقیق مطرح خواهد شد، در آخر نیز شرحی از لغات و اصطلاحات تخصصی ارائه خواهد گردید. 1-2. بیان مسئله جهان سوم نه تنها گرفتارکمبود اشتغال وسرمایهگذاری وعمومیت […]
پایان نامه بررسی و رتبه بندی آمیخته بازاریابی در باشگاه های لیگ برتر بسکتبال ایران
جامعه بشری اکنون بیش از هر زمان دیگری با کمبود منابع و انواع نیازها مواجه است و تلاش می کند تا با بهره گرفتن از منابع محدود موجود، پاسخگوی قسمتی از نیازهای نامحدودش باشد. اگر موضوع علم اقتصاد، بررسی چگونگی رفع نیازهای نامحدود با بهره گرفتن از منابع محدود باشد، مدیریت مجموعه ای از مهارت […]
پایان نامه اثر شاخص های حکمرانی بر بازدۀ شاخص قیمت سهام گروه های صنعتی بازار سهام تهران
بورس اوراق بهادار تهران که مهمترین نهاد بازار سرمایه کشور شناخته می شود، با وجود قدمتی حدود 4 دهه، به دلایل مختلف همواره با افت و خیزهای فراوانی روبهرو بوده و دوره های متفاوتی از رونق و رکود را تجربه کرده است .بنابراین شناخت ویژگیهای این بازار و برطرف کردن تنگناهای آن، از اهمیّت ویژهای […]
پایان نامه بررسی تأثیر حالتهای مختلف بازار بر مدیریت سود و اقلام تعهدی
این تحقیق به بررسی رفتار مدیریت سود با توجه به چرخههای تجاری در بورس اوراق بهادار تهران میپردازد. شرایط اقتصادی میتواند تأثیرات متفاوتی بر شرکتها داشته باشد و رفتار مدیریتی سود را تحت تأثیر قرار میدهد. برای نمونه در شرایط رکود اقتصادی انتظار میرود مدیریت سود بیشتری اعمال شود و در دوران رونق انتظار میرود […]
پایان نامه بررسی اثرات نقدینگی بر نوسان قیمت در بازار مسکن
اهمیت روزافزون بازار دارایی ها، بررسی مداوم این بازار را ضروری میسازد. نوسانات متغیرهای اقتصادی در بخشهای مختلف و به ویژه نوسان بازار دارایی ها، پدیده متداول در اغلب کشورها به شمار میرود، به طوریکه اقتصاد گاهی به اوج و زمانی به نقطه حضیض میرسد. یکی از اجزای مهم سیستم مالی، بازار مسکن است.در سالهای […]
پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات در فروش انبوه گل و گیاه تولید کنندگان کلان از دیدگاه بازاریابی
سبز فایل، عرصه رقابت بر سر منابع و سرمایه هاست، کشورهای بزرگ صنعتی که فاتحان این عرصه اند بهره وری از منابع و سرمایه ها را در سرلوحه کار خود قرار داده اند و در پرتو وجود افراد تحصیلکرده و متخصص، چرخ های رشد و توسعه را به حرکت در آورده اند و به ابداعات […]
پایان نامه بررسی تأثیر فرهنگ، نیمرخ اخلاقی سازمان و آمیخته اخلاقی بازاریابی بر اعتماد مشتریان
انسان موجودی اجتماعی است و تمایل به زندگی اجتماعی دارد پس ناگزیر به ایجاد ارتباط با دیگران است. ارتباطی که باعث رفع مشکلات زندگی او گردد و به طور متقابل در رفع مشکلات و کاستیهای دیگران مؤثر باشد برای این ارتباط نیاز به اعتماد است که، اعتماد یکی از جنبه های مهم روابط انسانی است […]
پایان نامه بررسی اثر بازار گرایی بر عملکرد دانشگاههای ایران
بازار گرایی به مفهوم “میزان توجه به بازاریابی در سازمان”، طی چند دهه اخیر توجه قابلملاحظهای را به خود جلب کرده است. بسیاری از تحقیقات علمی وجود یک رابطه معنیدار بین بازار گرایی و عملکرد شرکتها را تأیید نموده اند. اغلب این تحقیقات به بررسی اثر بازار گرایی در سازمانهای تجاری پرداختهاند و شواهد کمتری […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-05-04] [ 06:06:00 ب.ظ ]
|