Sharma, P., B. Sivakumaran and R. Marshall (2010). “Impulse buying and variety seeking: A trait-correlates perspective.” Journal of Business Research 63(3): 276-283.
Silvera, D. H., A. M. Lavack and F. Kropp (2008). “Impulse buying: the role of affect, social influence, and subjective wellbeing.” Journal of Consumer Marketing 25(1): 23-33.
Simon, H. A. (1955). A behavioral model of rational choice. Quarterly Journal of Economics, 69, 99–۱۱۸٫
Solomon, M. R., C. Surprenant, J. A. Czepiel and E. G. Gutman (1985). “A role theory perspective on dyadic interactions: the service encounter.” The Journal of Marketing: 99-111.
Stern, H. (1962). “The significance of impulse buying today.” The Journal of Marketing: 59-62.
Tanaka, J. S. and G. J. Huba (1984). “Confirmatory hierarchical factor analyses of psychological distress measures.” Journal of personality and social psychology 46(3): 621.
Tellegen, A. (1982). Brief manual for the Multidimensional Personality
Questionnaire. Unpublished manuscript, University of Minnesota,MN
Tremblay, A. J. (2005). “Impulse buying behavior: Impulse buying behavior among college students in the borderlands.”
Trope, Y., & Fishbach, A. (2000). Counteractive self-control in overcoming temptation. Journal of Personality and Social Psychology, 79, 493–۵۰۶٫
Trope, Y., & Liberman, N. (2010). Construal-level theory of psychological distance. Psychological Review, 117, 440–۴۶۳٫
Tversky, A. and D. Kahneman (1981). “The framing of decisions and the psychology of choice.” Science 211(4481): 453-458.
Verplanken, B. and A. Herabadi (2001). “Individual differences in impulse buying tendency: Feeling and no thinking.” European Journal of personality 15(S1): S71-S83.
Verplanken, B. and A. Sato (2011). “The psychology of impulse buying: An integrative self-regulation approach.” Journal of Consumer Policy 34(2): 197-210.
Wansink, B. and S. B. Park (2000). “Methods and measures that profile heavy users.” Journal of Advertising Research 40(4): 61-72.
Youn, S., & Faber, R. J. (2000). Impulse buying: its relation to personality traits and cues. Advances in consumer research, ۲۷, ۱۷۹-۱۸۵٫
Yurchisin, J. and K. K. Johnson (2004). “Compulsive buying behavior and its relationship to perceived social status associated with buying, materialism, self‐esteem, and apparel‐product involvement.” Family and Consumer Sciences Research Journal 32(3): 291-314
پیوست شماره ۱ - پرسشنامه ها
به نام خدا
دانشجوی عزیز
ضمن عرض سلام و وقت‌ بخیر
پرسشنامه‌ای که پیش‌روی شماست، در راستای پژوهشی پیرامون رفتار مصرف‌کنندگان پوشاک، تهیه شده است. از آنجایی که ارتقای کیفی این پژوهش به پاسخ‌های شما بستگی دارد، محقق بر خود لازم می‌داند پیشاپیش از وقتی که برای خواندن سوالات و پاسخ دقیق به آنها، صرف می‌نمایید، قدردانی نماید. قابل ذکر است که کلیه نظرات و اطلاعات شخصی شما محرمانه تلقی شده و فقط در جهت اهداف پژوهشی این تحقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
.
M
خلیلی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگا‌نی
دانشگاه علامه طباطبایی
mrtzkhalili@yahoo.com
به طور کلی پوشاک و البسه برای شما:
(به هر سطر جداگانه پاسخ دهید)

 

  ۵ ۴ ۳ ۲ ۱  
اهمیت دارد           بی‌اهمیت است
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...