پایان نامه بهبود موفقیت بازاریابی قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی

فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ بازاریابی را اینگونه تعریف می کنند: “بازاریابی یک فرایند اجتماعی و مدیریتی است که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق ایجاد و مبادله کالا و ارزش به امر تامین نیاز و خواسته خود اقدام می کنند” (کاتلر، 2005). موفقیت در بازایابی عاملی مهم در عملکرد شرکت ها و موسسات […]

پایان نامه بررسی اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزه پیشرفت و نارسایی هیجانی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری

کودکان بسیاری هستند که ظاهری طبیعی دارند ،رشدجسمی،قد و وزنشان حاکی از بهنجار بودن آنهاست و هوششان کما بیش عادی است ،به خوبی صحبت می کنند ومثل همسالان خود با سایرین ارتباط برقرار می کنند .درخانه نیز خودیاری های لازم را دارند و از رفتار و اخلاق عادی برخوردارند. اما وقتی به مدرسه می روند […]

پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد کارکنان

شکل شماره ی(1-1)فرایند مدیریت دانش درونداد برونداد دانش نهفته در تولیدات و خدمات سرمایه ی معنوی دانش درک نیاز مشتری دانش مرتبط با منابع داده ها اطلاعات دانش فرایند تبدیل منبع :Bryar,2001Zhoo   فرایند مدیریت دانش به دنبال گردآوری ، شکل دادن ، نگهداری و اشاعه ی آن دانش است (کوئینگ[4]، 2000). نوناکا (1995) فرایند […]

پایان نامه طراحی مدلی جهت استقرار سیستم مدیریت دانش

نمودار 1- 1: :  فرایند مدیریت دانش (منبع :زوو و بریر[4]، 2001) فرایند مدیریت دانش به دنبال گردآوری ، شکل دادن ، نگهداری و اشاعه ی آن دانش است (کوئینگ[5]، 2000). نوناکا (1995) فرایند تبدیل دانش را شامل چهار بند می داند که عبارتند از اجتماعی سازی[6](از ضمنی به ضمنی)، برونی سازی[7] (از ضمنی به […]

پایان نامه بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی معلمان با سطح تفکر انتقادی دانش آموزان

اگر چه بیشتر مردم بر این باور هستند که تفکر انتقادی و خلاق ذاتی هستند، ولی پژوهش ها نشان  داده اند که این مهارت ها یادگرفتنی و آموختنی است.(مایرز،1386:فولر 1977 ، مالکانی و آلن،2005). شاید بتوان گفت اولین کسی که به این امر اهتمام ورزیده است ، سقراط می باشد. از هنگامی که او با […]

پایان نامه بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی معلمان با سطح تفکر انتقادی دانش آموزان

اگر چه بیشتر مردم بر این باور هستند که تفکر انتقادی و خلاق ذاتی هستند، ولی پژوهش ها نشان  داده اند که این مهارت ها یادگرفتنی و آموختنی است.(مایرز،1386:فولر 1977 ، مالکانی و آلن،2005). شاید بتوان گفت اولین کسی که به این امر اهتمام ورزیده است ، سقراط می باشد. از هنگامی که او با […]

پایان نامه بررسی تجربۀ معنوی دانش آموزان

اینکه انسان دارای روحانیتی است که از دیرباز افکار بشر را به خود معطوف کرده است و وجودی است مرکب، واقعیتی غیر قابل تردید است که مورد تأیید ادیان، دانشمندان، روانشناسان و اکثر فلسفه هاست. از جهت روح، انسان گوهری است ملکوتی ومتعالی که دست بر آسمان و به عالمی روحانی توجه و اتصال دارد، […]

پایان نامه تأثیر فرایند مدیریت دانش بر رفتار شهروندی کارکنان

امروزه سازمان ها به منظور رقابت با یکدیگر و خدمت رسانی بهتر به مراجعه کنندگان خود در تلاش هستند تا کارکنانی را به کار گیرند که فراتر از نقش تعیین شده در شغلشان عمل کنند، دراین میان سازمان هایی که خدمات درمانی ارائه می نمایند با توجه به حساسیت موضوع باید با دقت بیشتری در […]

پایان نامه تاثیر شاخه های فرهنگ سازمانی بر انتقال دانش کارکنان

دانش، پیش شرط ورود سازمان یادگیرنده به عرصه رقابت و عامل اصلی بقاست . اگر سازمان ها در ابعاد خرد و ملت ها در ابعاد کلان از پیشرفت غافل شوند ، اقتصاد و ثروت زایی را به رقبا خواهند باخت . سازمان ها در حال رقابت در اقتصاد جدیدی به نام «اقتصاد دانش محور» هستند. […]

پایان نامه بکارگیری مدیریت دانش در افزایش یادگیری نیروی انسانی

      1-1) بیان مسأله   امروزه مهمترین سرمایه های یک سازمان، کارکنان هوشمند و با دانش آن هستند که با خلق فرایندهای سازمانی نوین، فن آوریهای جدید و توسعه خدمات جدید سازمان را به مزیت رقابتی پایدار رهنمون مینمایند. تلاش نوآورانه در سازمان نتیجه سرمایه گذاری در فرایند یادگیری و ارتقا مدیریت منابع […]

پایان نامه بررسی اثربخشی مدیریت دانش بر اساس فرایند مدیریت دانش

1-2 تعریف موضوع یک مشکل معمول در تعریف مدیریت دانش این است که تعریف دانش به اندازه ای وسیع است که تقریبا هر چیزی که اجاره درک مفاهیمی را بدهدکه فرد برای کارکرد اثربخش در این جهان به آن نیاز دارد، را می توان دانش نامید.(بابت ، 2000 ) اما دقت در تعاریف روشن می […]

پایان نامه توصیف نظرات استادان دانشگاه پیام ­نور درباره ­ی تفکّرانتقادی و چگونگی اعمال آن در تدریس

     هدف کلی………………………………………………………………………………………………………..3      سئوالهای پژوهش……………………………………………………………………………………………..4 فصل دوم: چارچوب نظری و پیشینه تحقیق      پیشینه نظری……………………………………………………………………………………………………5      تحقیقات انجام یافته………………………………………………………………………………………..15      جمع­بندی و نتیج­گیری……………………………………………………………………………………….22  فصل سوم: روش تحقیق      روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………..24      جامعه آماری،نمونه و روش نمونه گیری ……………………………………………………………….24      روش جمع­آوری داده ­ها……………………………………………………………………………………..25      ابزار مورد استفاده، اعتبار و قابلیت اطمینان آن……………………………………………………..26      روش […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...