پایان نامه :بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی شرکت های خودروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

شرکت ها دارای منابعی هستند که برای عملکرد مالی قوی و مزیت رقابتی حیاتی هستند. نخستین نوع از این منابع دارایی های مشهود چون اموال، ماشین آلات و تکنولوژی های فیزیکی دارای جانشین هستند که می توانند به آسانی در بازارهای آزاد، خرید و فروش شوند. نوع دوم دارایی های نامشهود، باارزش، کمیاب، بدون جانشین […]

پایان نامه تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر كاربرد دانش جهت بهبود عملكرد زنجیره تأمین در صنعت خودروسازی

5-3-2) نتایج آزمون فرضیه دوّم               122 5-3-3) نتایج آزمون فرضیه سوّم               123 5-3-4) نتایج آزمون فرضیه چهارم             123 5-4)پیشنهادات                              124 5-4-1)پیشنهادات بر اساس یافته ها  فرضیه های تحقیق   124 5-4-2)پیشنهادات برای محققین آینده          126 5-5)محدودیّت های تحقیق                      127 منابع منابع فارسی                                129 منابع لاتین                                 135 پیوست ها پیوست 1:پرسش نامه تحقیق                    141 پیوست 2:آلفای كرونباخ […]

پایان نامه : تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی

نام تجاری[1] یک نماد منحصر به فرد از منابعی است که نمایانگر محصول هستند؛ مثل کیفیت، اعتبار و دیگر ویژگی‌های خاص محصول. نام‌های تجاری دارایی‌های با ارزشی هستند و برای سازمان‌ها این فرصت را فراهم می‌نمایند تا با ارائه شایستگی خود جایگاهی در ذهن و قلب مصرف‌کننده به دست آورند. یک نشان تجاری، همچنین قسمتی […]

سمینار ارشد مهندسی شیمی طراحی فرایند: بررسی کیفی علل ترک در سیلر درزگیرهای مصرفی در خودروسازی ها

از آنجا كه وجود ترك در درزگیر علاوه بر ایجاد شرایط برای نفوذ آب و خوردگی از ایرادات ظاهری خودرو نیز محسوب می شود رفع این عیب از اهمیت مضاعفی برخوردار می گردد. همانطور كه در این تحقیق نشان داده خواهد شد این عیب می تواند علامت وجود عیوب دیگری نظیر عدم پخت كامل و […]

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری :بررسی ارتباط میان ارزش افزوده اقتصادی و سود هر سهم در شرکت های صنعت خودروسازی

زیر مجموعه سیستم های اطلاعاتی مدیریت وظیفه جمع آوری ، طبقه بندی ، تلخیص و ارائه گزارش های مربوط به وقایع مالی و اقتصادی یک سازمان را به عهده دارد . اگر چه استفاده کننده اصلی بخش عمده ای از این اطلاعات سهامداران و مدیران یک بنگاه اقتصادی هستند ولی مدیریت بنابر وظایف و مسئولیت […]

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری : بررسی ارتباط میان ارزش افزوده اقتصادی و سود هر سهم در شرکت های صنعت خودروسازی

مجموعه سیستم های اطلاعاتی مدیریت وظیفه جمع اوری ، طبقه بندی ، تلخیص و ارائه گزارش های مربوط به وقایع مالی و اقتصادی یک سازمان را به عهده دارد  اگر چه استفاده کننده اصلی بخش عمده ای از این اطلاعات سهامداران و مدیران یک بنگاه اقتصادی هستند ولی مدیریت بنابر وظایف و مسئولیت هایی که […]

پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری :بررسی نقش کیفیت اقلام تعهدی بر وجه نقد نگهداری شده توسط شرکتهای پذیرفته شده در صنایع خودروسازی

در جامعه رقابتی امروز بنگاه های اقتصادی موفق هستند که برای آینده خود برنامه ریزی داشته باشند.امروزه دغدغه بنگاه های اقتصادی رسیدن به حداکثر استفاده از منابع در دسترس جهت برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت خود می باشد.یکی از عوامل موثر در تصمیم گیری،اطلاعات مناسب و مرتبط باموضوع تصمیم است. وجوه نقد از […]

پایان نامه ارزیابی رابطه نسبت P/E آتی  و نرخ رشد مورد انتظار

از اینروست که امروزه در تمام اقتصادهای توسعه یافته یا در حال توسعه از سرمایه گذاری و سرمایه گذاران حمایت گسترده ای به عمل می آید . همین دیدگاه سبب شده است تا سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از فرصت های سرمایه گذاری به یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در زمینه علوم اقتصادی […]

پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی

این پژوهش با هدف بیان تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی انجام شده است لذا برای بررسی میزان این تاثیر به انجام یک مطالعه موردی با رویکرد تطبیقی میان کارخانجات سایپا کاشان و ایسکرا پرداخته ایم. امروزه توجه به نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت ها و صنایع برجسته تر شده […]

پایان نامه تاثیر سیاست مدیریت سرمایه در گردش بر مدیریت ریسک

اصلی ترین موضوع در مدیریت سرمایه در گردش، فعالیتهای مالی و عملیاتی کوتاه مدت شرکت است، این فعالیتهای کوتاه مدت عبارتند از خرید مواد خام، پرداخت نقدی بهای مواد خام، تولید و فروش محصول و جمع آوری وجوه نقد  حاصل از فروش محصول. یکی از ارکان مدیریت سرمایه در گردش، جمع آوری حساب های دریافتنی […]

پایان نامه شناسایی و اولویت­ بندی عوامل و شاخص ­های موثر در تصمیم ­گیری بهینه به منظور تامین مالی پروژه­ های صادراتی برای انتخاب موفق بازار هدف خارجی

5-3      سوال اصلی تحقیق 133 5-4      نتیجه گیری 136 5-5 پیشنهاد­های کاربردی…………………………………………………………………………………………………………………………….137 5-6      محدودیت های تحقیق 138 5-7      پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی 138 منابع و مراجع 140 پیوست 149 شکل ها شکل ‏2‑1: مدل ارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی(خورشیدی و عادل آذر، 1384) 37 شکل ‏2‑2: شاخص ­های مهم در انتخاب موفق بازار خارجی در […]

پایان نامه شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان

توسعه صنعت گردشگری در نیمه دوم قرن بیستم مطرح شده و رفته رفته به یک پدیده و پیشرفت فنی در صحنه جهانی تبدیل شده و رقابت شدیدی را جهت جذب بیشتر جهانگرد به وجود آورده است.که از این طریق کشورها قادر شده اند مسایل مهمی نظیر کسب دآمد ارزی، رونق اشتغال، تبادل و تعامل فرهنگی، […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...