خودرو سواری |
![]() |
دانلود پایان نامه طراحی سیستم یکپارچه کنترل جهت بهبود پایداری جانبی و دینامیک غلت خودرو
4-2 تحلیل عملکرد زیرسیستمها 60 4-2-1 کنترل فرمان فعال. 60 4-2-2 کنترل دیفرانسیل فعال. 65 4-2-3 کنترل ترمز فعال. 70 4-2-5 کنترل فعال غلت -میله ضدغلت-. 76 4-3 ارزیابی عملکرد یکپارچهساز. 82 ) 82 ) 89 4-4 مقایسه زیرسیستمها و سیستم کنترل یکپارچه. 96 4-4 صحهگذاری حلقهبسته (سیستم کنترل یکپارچه) توسط نرمافزار CarSim.. 101 4-5 […]
دانلود پایان نامه عوامل موثر بر توسعه دوچرخه سواری در شهر کرمان
اختراع اتومبیل و پیشرفت صنعت یا به عبارتی دیگر انقلاب صنعتی در قرن نوزدهم میلادی، یکی از نقاط عطف زندگی بشری بوده و پس از این اختراع دگرگونی هایی در همه جنبه های زندگی انسان حاصل گردیده است. اختراع اتومبیل و ورود آن به شهرها در جنبه های مختلف زندگی شهری نقش به سزایی داشته […]
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل و شاخص های موثر در تصمیم گیری بهینه به منظور تامین مالی پروژه های صادراتی برای انتخاب موفق بازار هدف خارجی
5-3 سوال اصلی تحقیق 133 5-4 نتیجه گیری 136 5-5 پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………………………………………………………………………….137 5-6 محدودیت های تحقیق 138 5-7 پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی 138 منابع و مراجع 140 پیوست 149 شکل ها شکل 2‑1: مدل ارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی(خورشیدی و عادل آذر، 1384) 37 شکل 2‑2: شاخص های مهم در انتخاب موفق بازار خارجی در […]
بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها
با شکل گیری بازیهای المپیک نوین فرصت های مناسبی برای پرداختن به ورزش های مدرن برای بانوان ایجاد شد. توسعه و گسترش سازمان های ورزشی بین المللی ضرورت ایجاد جاذبه و فرصت برای پرداختن بانوان را امری ملموس و ضروری ساخت. منشور بین المللی المپیک تأکید ویژه به ایجاد فرصت های مناسب ورزشی برای خانمها […]
بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها
با شکل گیری بازیهای المپیک نوین فرصت های مناسبی برای پرداختن به ورزش های مدرن برای بانوان ایجاد شد. توسعه و گسترش سازمان های ورزشی بین المللی ضرورت ایجاد جاذبه و فرصت برای پرداختن بانوان را امری ملموس و ضروری ساخت. منشور بین المللی المپیک تأکید ویژه به ایجاد فرصت های مناسب ورزشی برای خانمها […]
پایان نامه های دانلودی رشته مکانیک
و دیگر فعالیت های علمی خودتان از آنها استفاه کنید. پایان نامه آنالیز ارتعاشات غیر خطی نانولوله های کربنی واقع در محیط الاستیک دانلود پایان نامه ارشد رشته مکانیک :بررسی روش های کاهش نیروی اصطکاك پوسته ای سمینار ارشد رشته مکانیک: بررسی اثر تشعشعی میکروکانال های قابل استفاده در خنک کاری تجهیزات الکترونیکی دانلود پایان […]
دانلود پایان نامه بررسی و شناسایی عوامل موثر بر تصادفات موتورسیکلت در استان یزد
علاوه بر جوانب بشردوستانه امنیت جاده، آسیب ها و مرگ و میرهایی که در اثر تصادفات جاده ای رخ می دهند دارای مفاهیم مهم برای یک کشور هم از نظر اجتماعی و هم از نظر اقتصادی هستند.در اثر تنوع وسیع فعالیت های امنیت جاده ای و معیارهای مدیریت ترافیک، سطوح تصادف جاده ای در اکثر […]
پایان نامه بررسی و مطالعه تطبیقی چالش ها و عوامل تأثیر گذار بر روی میزان گرایش شهروندان به استفاده از دوچرخه در شهر اصفهان در قیاس با شهر آمستردام
اولین بار کلمه « توریست » به معنای گردشگر در سال 1772 میلادی به کار برده شده است. این کلمه از ریشه لاتین (tour) و به معنای گردش و سفر است. این واژه بعدها نام یکی از بزرگترین صنایع جهان را به خود اختصاص داد. صنعتی که در سال 2011 چیزی بالغ بر 988 میلیون […]
پایان نامه انطباق توربوشارژ مناسب با موتور گازسوز تنفس طبیعی به منظور كنترل راندمان حجمی و نسبت تراكم
با توجه به اینكه 89 درصد از منابع آلوده كننده هوای تهران مربوط به خودروها است جایگزینی سوختهای پاكتر كه هم از نظر اقتصادی با صرفه تر و هم از لحاظ اثرات زیست محیطی آلودگی كمتری داشته باشند مورد توجه قرار گرفته و بصورت یک ضرورت اجتماعی مطرح گردیده است[1]. در مقایسه موتورهای گازسوز با […]
دانلود پایان نامه مقایسه سیستمهای مختلف انتقال بار در پلها در مقابل بارهای زلزله وارد بر یک پل دو دهانه بتنی
پلها به عنوان عناصر کلیدی مسیرهای ارتباطی و بزرگراهها درون شهری و برون شهری تلقی میشوند و به علت ظرافت ساختار سیستمهای سازهای و اجرای پر هزینه آنها هستند نسبت به سایر عناصر راه از اهمیت ویژهای برخوردار هستند در طراحی پلها، دهانههای کوتاه و متوسط بتن آرمه و فولادی براساس آیین نامههای طراحی (نشریه 395 برای طراحی پلهای فلزی و نشریه 389برای پلهای بتن آرمه) برای عبور گاه چهار سیستم سازهای (یک عنصری، دو عنصری، سه عنصری و چهار عنصری) در نظر میگیرند که این عبور گاهها با اتصالات ثابت(مفصلی) و انبساطی(غلتکی)با پایههای پل ارتباط برقرار میکنند که میتوان از ضعف بزرگ این نوع تکیه گاهاً با توجه به بارهامخصوصا” بارهای غالب زلزله نام برد که برای غلبه پیدا کردن بر این ضعف طراحی از تکیه گاه گیردار میشود برای اتصال بین عبور گاهها و پایههای پل استفاده نمود که در این پایان نامه یک پل دو دهانه بتن آرمه در نظر گرفت سپس برای انواع تکیه گاهها (مفصلی،غلتکی و گیردار ) برای سه سیستم سازهای (یک عنصری،دو عنصری و سه عنصری) مدل نموده و بارهای قابل تحمل را مخصوصا” بارزلزله وارد نمود سپس از نتایج آن در کارهای عملی ( پلهای ارتباطی در سطح درون شهر و برون شهرها ) مورد استفاده قرار داد در آیین نامه های طراحی پلهای بتنی ایران (نشریه 389)طراحی دو نوع تكیه گاه (مفصلی – غلتكی) دیده میشود و لازم است تكیه گاهها در مقابل واكنشهای تكیه گاهی مقاومت نموده و در ضمن هیچ گونه ممانعتی در مقابل تغییر مكانها و دورانهای طولی پل ایجاد ننماید زیرا هرگونه ممانعت در مقابل چرخش و تغییر مكان باعث ایجاد نیروها و لنگر های داخلی در عبور گاه و پایه پل خواهد شد كه میتوان یكی از ضعفهای اینگونه تكیه گاهها دانست همچنین یكی دیگر از ضعفها كه بحث اصلی این تحقیق میباشد مقابله با نیروهای فاجعه آمیز زلزله در ایران میباشد كه میتوان از لغزش شاهتیرها عبور گاه در روی پایه های پل در این تكیه گاهها نام برد ضمنا” با عنایت به اینكه نیروهای زلزله در سه جهت (دو جهت افقی ویك جهت عمودی) بر سازه های احداث شده وارد میگردد و بدلیل وارد شدن این نیروها آنهم در سه جهت برپلهای بتن آرمه با تكیه گاههای اشاره شده را ضعف بزرگی بر عملكرد لرزه ای اینگونه پلها دانست لذا برخود واجب دانستیم سیستمهای مختلف انتقال بار مخصوصا” بارهای لرزه ای در پلهای بتن آرمه را مدل نماییم سپس بتوان از نتایج استخراج شده در جهت بهسازی لرزه ای پلها استفاده بهینه نمود انجام این تحقیق میتواند تصویر كلی از وضعیت آسبب پذیری اینگونه پلها (مفصلی- غلتكی)كه در گذشته و حال در كشور احداث شده اند ارائه نماییم و احداث پلها با تكیه گاهای گیردار بدلیل عملكرد بهتر لرزه ای و اقتصادی راپیشنهاد میدهیم. سالیان میباشد که در ایران بر اساس آیین نامه طراحی پلها(نشریه 395 برای طراحی پلهای فلزی و نشریه 389برای پلهای بتن آرمه)پلهای درون شهری و برون شهری در شرکتهای مشاور در حال طراحی و توسط شرکتهای پیمانکاری با رتبه خاص در حال احداث بوده و است وتاکنون تحقیقات و بررسیهای فراوان از اثر زلزله برپلها از جمله بررسی اثرات تخریبی زلزله برپل و راههای جلوگیری از این آسیبها،اثر مولفه قائم زلزله بر روی پایه پلها، بررسی اثرات زلزلههای نزدیک گسل برروی سازههای مهندسی ساز همچون پل،بررسی تاثیر جهت بارگذاری زلزله در پاسخ پلهای مورب و نهایتا” بررسی اثر طول نشیمنگاهها در طراحی لرزهای پلها صورت پذیرفته ولی تا کنون هیچگونه تحقیقی در مورد مقایسه سیتمهای مختلف انتقال بار در پلها در مقابل بارهای زلزله وارد برپل در یک پل دو دهانه انجام نپذیرفته که ما در این تحقیق به این موضوع میپردازیم پلهای دو دهانه یکی از رایج ترین نوع پلها به شمار میرود. در مهندسی راه یکی از هزینههای سنگین ابنیه فنی، مخصوصاٌ پلها است. از طرف دیگر سازه پلها در مقابل زلزله آسیب پذیر بوده و در صورتی که در یک مسیر پلی خراب شود عبور و مرور در مسیر مختل شده و میدانیم در این حالت دسترسی به مناطق زلزله زده از اهمیت ویژه برخودار است پس پایداری و قابلیت بهره برداری بعد از زلزله خیلی مهم است. قتعاٌ انتخاب سیستم پل در بقای یک پل موثر است. بدین ترتیب بر آن شدیم که در مورد عملکرد پلها در مقابل زلزله برای پلهای بتن آرمه دو دهانه، مطالعاتی را صورت دهیم. جنبه نوآوری و جدید بودن این تحقیق را میتوان به این صورت بیان نمودکه در پل سازی به دلیل سهولت اجراء عمدتاٌ از پلهای با اتصالات ساده و تیر و دال استفاده میکنند در این تحقیق علاوه بر در نظر داشتن جنبههای اقتصادی در خصوص عملکرد سیستمهای انتقال بار در پلها و پایداری آنها در مقابل نیروهای زلزله مطالعات مکفی انجام خواهد شد که نتیجه اطلاعات مفیدی را در اختیار طراحان قرار میدهد. با عنایت به اصول فوق، در این قسمت خلاصه ای از فصول مختلف این پژوهش را ذکر کرده تا در نظر خواننده اصول کلی شکل گیرد. فصل اول این سمینار به بررسی و مطالعه انواع پلها با توجه به تقسیم بندیهای موجود پرداخته سپس بررسی اجماعی از سیستم های انتقال بار در آنهاخواهیم داشت تا کلیات انتقال بار در این پلها بطور اکمل متوجه شویم. در فصل دوم می آییم تحقیقات انجام شده را در مورد اثر مهلک بار زلزله بر این سازه های حساس ارتباطی بررسی مینماییم. فصل سوم اختصاص به بررسی جامع بارگذاری ترافیکی باعنایت به آیین نامه ایران برای بارگذاری پلهاو بار گذاری لرزه ای با توجه به آیین نامه ایران برای بارگذاری پلها میباشد. فصل چهارم اختصاص به مدل سازی یک پل دو دهانه با سیستمها مختلف انتقال بار(یک عنصری،دوعنصری و سه عنصری) در نرم افزار مناسب ( برنامه2000SAP). فصل پنجم اختصاص دارد به مقایسه سیستم های مختلف انتقال بار در مقابل بارهای زلزله بر یک پل دو دهانه بتنی، فصل فصل ششم این سمینار که در واقع منعکس کننده نتایج انجام شده برای بدست آوردن نحوه عملکرد این نمونه پل بعنوان پایه این تحقیق در انواع تکیه گاهها دارد و نهایتاً فصل هفتم اختصاص تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصل از این نمونه مدلسازی دارد. فصل اول این سمینار به بررسی و مطالعه انواع پلها با توجه به تقسیم بندیهای موجود پرداخته سپس بررسی اجماعی از سیستم های انتقال بار در آنهاخواهیم داشت تا کلیات انتقال بار در این پلها بطور اکمل متوجه شویم. در فصل دوم می آییم تحقیقات انجام شده را در مورد اثر مهلک بار زلزله بر این سازه های حساس ارتباطی بررسی مینماییم. فصل سوم اختصاص به بررسی جامع بارگذاری ترافیکی باعنایت به آیین نامه ایران برای بارگذاری پلهاو بار گذاری لرزه ای با توجه به آیین نامه ایران برای بارگذاری پلهامیباشد. فصل چهارم اختصاص دارد به مقایسه سیستم های مختلف انتقال بار در مقابل بارهای زلزله بر یک پل دو دهانه بتنی، فصل پنجم اختصاص به مدل سازی یک پل دو دهانه با سیستمها مختلف انتقال بار(یک عنصری،دوعنصری و سه عنصری) در نرم افزار مناسب ( برنامه 2000SAP)، فصل ششم این سمینار که در واقع منعکس کننده نتایج انجام شده برای بدست آوردن نحوه عملکرد این نمونه پل بعنوان پایه این تحقیق در انواع تکیه گاهها دارد و نهایتا” فصل هفتم اختصاص تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصل از این نمونه مدلسازی دارد کلید واژهها: پل، تکیه گاه، زلزله، انتقال بار، عملکرد سازهای، عبورگاه، دهانه، بتن آرمه
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته عمران : پایداری حركت كامیون روی انواع مختلف قوس افقی در تركیب با قوس قائم
موجود استچكیدهاز آنجائیکه قوسهای افقی جزء مهمترین اجزای طرح هندسی راهها میباشند و بطور گسترده در نقاط مختلف جادههای کشور مورد استفاده قرار میگیرند و از طرفی
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-05-04] [ 11:43:00 ب.ظ ]
|