پایان نامه شناسایی ورتبه بندی عوامل مؤثر برافزایش سهم بازار بااستفاده از تکنیک تاپسیس فازی

این پزوهش شامل پنج فصل است و در فصل حاضر پس از بیان مسئله و اهیمت و ضرورت موضوع ، اهداف و سوالات پژوهش ارائه می شود ، سپس با شرح فرضیه ها تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها بیان می گردد . فصل دوم تاریخچه و مفاهیم ، مدلهای مختلف و واکاوی ادبیات چارچوب نظری […]

پایان نامه بررسی چگونگی حضور موثّر روحانیت در رسانه ملّی

1-1-بیان مسأله. 22-1-ضرورت و اهمیّت تحقیق: 43-1-پرسش­های تحقیق. 54-1-اهداف تحقیق. 65-1-فرضیه تحقیق. 76-1-تعریف مفاهیم: 81-6-1- روحانیت.. 82-6-1-دین.. 93-6-1-تبلیغ. 104-6-1-حضور موثّر. 105-6-1- هنـر. 116-6-1-رسانه ملّی.. 142-فصل دوّم: مبانی نظری تحقیق. 151-2-بررسی تحقیقات پیشین.. 161-1-2-کتاب­ها 161-1-1-2-آشنائی با روش تبلیغی.. 172-1-1-2-دین در عصر رسانه. 173-1-1-2-تلویزیون در جهان. 184-1-1-2-رسانه و دین.. 195-1-1-2-مبانی تبلیغ. 196-1-
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...