تلویزیون |
![]() |
پایان نامه نحوه خوانش مخاطبان از برنامه های مذهبی تلویزیون
2-2-دین…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………25 2-3-رسانه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………29 2-4-رابطه دین و رسانه…………………………………………………………………………………………………………………………………32 2-5-قالب گفتگوهای رسانهای……………………………………………………………………………………………………………………….41 2-5-1-تواناییهای مجری……………………………………………………………………………………………………………………………..46 2-5-2-ویژگیهای ظاهری…………………………………………………………………………………………………………………………….46 2-5-3-صدا……………………………………………………………………………………………………………………………………………………46 2-5-4-حرکات و اداها……………………………………………………………………………………………………………………………………47 2-5-5-میزان اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………………..47 2-5-6-اعتماد به نفس…………………………………………………………………………………………………………………………………..48 2-5-7-توجه به زمانبندی…………………………………………………………………………………………………………………………….48 2-5-8-نوآوری در اجرا………………………………………………………………………………………………………………………………….48 2-6-تناسب قالب و محتوا………………………………………………………………………………………………………………………………54 2-7-مخاطبین و دستهبندی آنها در نظریه های ارتباطات…………………………………………………………………………..56 2-7-1-دیدگاه رسانه محور…………………………………………………………………………………………………………………………. 56 2-7-2-دیدگاه مخاطب محور……………………………………………………………………………………………………………………….57 فصل سوم: یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………..62 3-1-یافته های توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………………….63 […]
پایان نامه گونهشناسی انواع خانوادههای بازنمایی شده در فیلمهای تلویزیونی
فصل یکم: کلیات طرح مسئله……………………………………………………………………………………………………………………………………………….4 سوالات پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………18 فصل دوم: ادبیات نظری تلویزیون و خانواده ……………………………………………………………………………………………………………………………………22 چارچوب نظری: کاربرد نظریهی راه سوم گیدنز در تبیین خانوادهی دموکراتیک……………………………………………….27 فصل سوم: روش تحقیق روش تحقیق پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………..34 فصل چهارم: یافتههای پژوهش یافتههای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………….55 الگوهای بازنمایی خانواده در هر فیلم …………………………………………………………………………………………………………89 الگوهای بازنمایی خانواده در فیلمهای تلویزیونی …………………………………………………………………………………………92 فصل […]
پایان نامه آموزش مهارت های زندگی در بین برنامه های کودک تلویزیون
به دنبال پیدایش وگسترش وسایل ارتباط جمعی که مرهون توسعه سریع تکنولوژی می باشد. رسانه ها به بطن جوامع انسانی نفوذ کرده اند به گونه ای که انسان ها بخش قابل توجهی از اوقاتشان را با وسایل ارتباط جمعی به سر می برند. در عصر ارتباطات کمتر مکانی را در روی زمین می توان یافت […]
پایان نامه درباره:نقش تلویزیون در پیشگیری و ارتکاب جرم
این رسانه جمعی که در حال حاضر از رسانه ملی به رسانه فراملی تبدیل شده است با توجه به گسترش شبکههای تلویزیونی و همچنین در اختیار داشتن ماهواره و اینترنت در اکثر خانوادهها به راحتی هر شخص یا اشخاص میتوانند بدون صرف وقت و هزینه از وقایع و اتفاقاتی که در ملل مختلف جهانی و […]
دانلود پایان نامه گرافیک تلویزیونی و تبیین شاخصه های اثرگذاری درمخاطب تلویزیون
بشر از ابتدای تکامل تا به امروزه فراز و نشیب های فراوانی را در جهت پیمودن مسیر پیشرفت و دستیابی به زندگی بهتر از پیش چشم خود گذرانیده است. یکی از این چالش ها نیاز به ارتباط و ثبت تفکرات خود برای انتقال به دیگران بوده است. نبود ابزارهای کارآمد و فقدان زبان مشترک ، […]
دانلود پایان نامه تحلیل محتوای برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی در برنامه های راهنمایی و رانندگی
در واقع تلویزیون فراگیرترین رسانه پنج دهه اخیر است و در هر کشور رسانه جریان اصلی شمرده می شود و اغلب یا وابسته به دولت ها و یا در اختیار کمپانی های بزرگ قطب های سیاسی و اقتصادی کشورها می باشد. در اکثر کشورهای توسعه یافته، تلویزیون وسیع ترین گستره مخاطبان را در میان تمام […]
دانلود پایان نامه شخصیت پردازی شر بر مبنای تفکر اسلامی (با مطالعه موردی مجموعه تلویزیونی معصومیت از دست رفته)
ترسیم شخصیت ها از طریق فیلم ، تفاوت های بسیاری با ترسیم شخصیت ها در ادبیات و هنرهای کلامی دارد . در فیلمنامه ، فیلمنامه نویس باید شخصیت ها را وادار کند تا به ما نشان دهند که چه تفکر و احساسی دارند . ترسیم شخصیت ها در سینما به نظر بسیاری از اهل فن […]
پایان نامه شناخت میزان نقش عوامل درون سازمانی اتاق خبر بر کمیت و کیفیت اخبار تلویزیون
بسیاری از دستاندرکاران پخش تلویزیونی خبر در سراسر جهان استفاده از انواع گوناگون سیستمهای خبری دیجیتال را شروع کردهاند و یا در حال اخذ این تکنولوژی هستند. «در اروپا استفاده از امکانات سیستم دیجیتال بصورت کامل از سال 1996 آغاز شد. سرویسهای خبری دیجیتال تلویزیون سوئد«اس تی وی» سال 1999و پخش کنندههای رادیو و تلویزیونی […]
دانلود پایان نامه شناخت عوامل موثر بر اعتماد مخاطبان جنوب شرق استان تهران به اخبار تلویزیونی استان تهران
وسایل ارتباط جمعی امروزه جزء جدایی ناپذیر زندگی انسانها شده اند، مردم برای گرفتن تصمیمات بهینه نیاز به اطلاعات و دادههای درست ، جامع و روشن دارند که معمولا این اطلاعات را از رسانه ها بدست می آورند. یکی از کارکردهای ویژه رسانههای ارتباط جمعی، پخش مداوم و روزانه اخبار است. در واقع میتوان […]
دانلود پایان نامه بررسی رابطه استفاده از برنامه های تلویزیونی با گرایش به حفظ محیط زیست (مورد مطالعه: شهروندان 18 سال به بالای شهر تهران)
بررسی رابطه برنامه های تلویزیونی در حفاظت از محیط زیست توسط شهروندان تهرانی و تأثیر این رسانه بر رفتار مردم جامعه از منظر شكل گیری فرهنگ حفاظت از محیط زیست، منظور اساسی این تحقیق است . بر همین اساس، در طول این تحقیق، عملکرد، میزان پخش، نوع و کیفیت برنامه های تلویزیونی زیست محیطی را […]
پایان نامه ارشد رشته علوم اجتماعی : بررسی بازنمایی زنان در برنامه های صدا و سیما(تحلیل محتوای سریال های تلویزیون)
ارتباط میان افراد که سبب انتقال مفاهیم، افکار و اطلاعات از فردی به فرد دیگر میشود، شرط اصلی پیدایی و ادامهی زندگی جمعی است؛ زیرا زندگی جمعی انسانها بدون وجود ارزشها، هنجارها، اهداف و حتی تعارضاتی که از طریق ارتباط به وجود میآیند، معنا و مفهومی ندارد. به علاوه، پیدایی و پابرجایی ارزشهای گروهی، هنجارها، […]
پایان نامه بررسی تاثیر تماشای تلویزیون ماهوارهای فارسی زبان بر پایبندی زنان به هویت فرهنگی (مطالعه موردی زنان 15 تا 49 سال شهر تهران)
براساس برهان هربرت شیلر استاد ارتباطات دانشگاه کالیفرنیا، هنگامی که کشورهای درحال توسعه به نظامی تجاری پخش تلویزیونی روی میآورند، در یک فرایند دگرگونی و وابستگی فرهنگی نیز وارد میشوند که در آن ارزشهای مصرفگرایی بر انگیزه ها و موجبات سنتی و الگوهای دیگر شکل گیری ارزش غلبه یافته، آنها را خنثی می کند (تامپسون، […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-05-04] [ 12:15:00 ق.ظ ]
|