باشگاه ورزشی |
![]() |
پایان نامه تعیین عوامل مؤثر بر تصمیم گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی
با توجه به اهمیت نقش ورزش، بخش خدمات به علت ویژگیهای آن یعنی: ناملموس بودن، فناپذیر بودن، تعامل زیاد با مشتری، همزمانی تولید و مصرف و ناهمگون بودن در سالهای اخیر از رشد چشمگیری برخوردار بوده است (هات و توماس[1]، 2001). این ویژگیها به همراه افزایش بخش خدمات، باعث افزایش نیاز به کیفیت بهتر خدمات […]
پایان نامه استخراج مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشی بانوان در استان تهران
چگونه طراحی کردن مدل کسب و کار به موضوع مهمی تبدیل گردیده است. اگر افراد دانشگاهی بتوانند روش شناسی اصول طراحی مدلهای کسب و کار را پیشنهاد کنند، کارآفرینان و مدیران قادر خواهند بود بدون هدر دادن مقدار زیادی پول برای تلاشهایی که منجر به شکست میشود، کسب و کار خود را راه اندازی نمایند(سای […]
پایان نامه درباره:مسئولیت مدنی و انتظامی باشگاهها و مؤسسات ورزشی در حقوق ایران و کشورهای اروپایی
با پیشرفت ورزش و حرفهای گردیدن آن حقوق ورزشی مورد توجه قرار گرفت که به بررسی حقوقی حوادث در ورزش می پردازد. موضوع حقوق ورزشی تمامی تخلفاتی است که در عرصه ورزش واقع و به نحوی به حقوق دیگران لطمه وارد میآورد. باشگاه و مؤسسات ورزشی از قبیل استادیومها و سالنهای ورزشی به دلیل درگیر […]
پایان نامه رشته مدیریت و برنامه ریزی ورزشی : نقش معافیت های های مالیاتی برتوسعه باشگاه های کوچک ورزشی
ضرورت جهانیشدن ورزش که از دهه 1980 آغاز شد موجب تغییر نقش ورزش در جامعه گردید و فرصتهای درآمدزایی بسیاری را برای افراد، مؤسسات و رسانههای مختلف ایجاد نمود (ایزدی، 1384). جذابیتهای خاص ورزش و به وجود آمدن تمایلات خاصی در بین تمامی جوامع نسبت به رویدادهای ورزشی باعث شده تا تیمهای ورزشی برای توسعه […]
پایان نامه با عنوان اولویت بندی موانع فقدان جنبه های تکنیکی در باشگاه ها در حمایت مالی در ورزش قهرمانی
بازاریابی تعریفهای گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است. در یک تعریف ساده، بازاریابی عبارت است از: تامین رضایت مشتری به شیوهای سودآور (محرم زاده،۱۳۸۵). امروزه صاحب نظران؛ بازاریابی را فرایند ارضای نیازها و خواسته های بشر تعریف می کنند، به نظر فیلیپ کاتلر ، برجسته ترین صاحبنظر در این رشته، بازاریابی عبارت است از فعالیتی […]
منابع پایان نامه و مقاله درباره : اولویت بندی موانع فقدان جنبه های تکنیکی در باشگاه ها در حمایت مالی در ورزش قهرمانی
تعریفهای گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است. در یک تعریف ساده، بازاریابی عبارت است از: تامین رضایت مشتری به شیوهای سودآور (محرم زاده،۱۳۸۵). امروزه صاحب نظران؛ بازاریابی را فرایند ارضای نیازها و خواسته های بشر تعریف می کنند، به نظر فیلیپ کاتلر ، برجسته ترین صاحبنظر در این رشته، بازاریابی عبارت است از فعالیتی انسانی […]
پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر در بهبود رفتار هواداران ورزشی
5-3. بحث و نتیجه گیری.. 92 5-4. پیشنهادها.. 106 5-4-1. پیشنهادهای کاربردی.. 106 5-4-2. پیشنهادهای پژوهشی.. 108 منابع و مآخذ فهرست منابع…………………………………………………….112 پیوستها پیوست…………………………………………………………………………………………126 1-2. بیان مسأله لینچ (1991) اظهار میدارد که شروع با تأخیر، یکی از دلایل برای رفتار ناشایست تماشاگران فوتبال است. همچنین ویکفیلد و همکاران (1996) نتیجه گرفتند که تجمع، راحتی صندلی […]
پایان نامه ارتباط علّی شایستگی با خودکارآمدی رهبری در مربیان ورزشی زن والیبال استان تهران
مربیان از عوامل مهم در موفقیت و شکست تیمهای ورزشی محسوب میشوند (لینچ جری 1383، مارتنیز رینر، 1387). به همین دلیل انتخاب مربیان زبده، بسیار مهم و مستلزم داشتن معیارها و ویژگیهایی است که با بهره گرفتن از آنها میتوان مناسب ترین افراد را برای هدایت و رهبری تیم برگزید ( کوته1999، فانگ2003). مربیان به […]
پایان نامه مطالعه تطبیقی چگونگی تامین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ایی لیگ برتر ایران و انگلستان
1-2- بیان مساله ورزش فوتبال نیز به گواه شواهد موجود محبوب ترین ورزش در پهنه بین المللی است که سهم عمده ای از کل صنعت ورزش را به خود اختصاص داده است.مسابقات بین المللی فوتبال در سراسر جهان ، گرچه در ابتدای امر هزینه های سنگینی را برای کشور میزبان دربر دارد ولی […]
پایان نامه شناسایی مدل تصمیم گیری چند معیاره ارزیابی و انتخاب بازیکنان فوتبال در لیگ برتر بر اساس شاخص های مالی و ورزشی
فوتبال یک ورزش و در عین حال یک تجارت پر سود است و از آن جهت به تجارت پر سود مبدل شده است که جهان به آن نیاز دارد. البته صاحبان باشگاه های بزرگ فوتبال سود فراوان از تجارت ورزش می برند، اما تجارت فوتبال برای آنها چیز دیگری است. به عبارت دیگر محاسن و […]
پایان نامه موانع استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال ایران
امروزه صاحبنظران بازاریابی را فرایند ارضای نیازها و خواستههای بشر تعریف میکنند. بازاریابی عبارت است از: فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواستهها از طریق فرایند مبادله (1). در دنیای امروز سازمانهای مختلف خدماتی و تولیدی برای حفظ، بقا و توسعه باید فرآوردههای خود را منطبق بر نیازهای مخاطبین و افراد ذینفع ارائه دهند […]
پایان نامه مقایسه کیفیت خدمات باشگاه های خصوصی و دولتی استان لرستان با بهره گرفتن از مدل سروکوال
مفهوم و تعریف کیفیت خدمات توسط کارهای عملی که توسط پاراسورامان و دیگران صورت گرفته است، تحت تاثیر قرار گرفته است (57). کیفیت خدمات عبارت از میزان اختلاف موجود بین انتظارات و ادراکات مشتریان از خدمات دریافتی است، این تعریف توسط رابطه Q= P-E نشان داده می شود، که در این رابطه P نشان دهنده […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-05-04] [ 08:36:00 ب.ظ ]
|