ارتباط با مشتری در کارخانه ها |
پایان نامه مدل سازی مدیریت اسلامی بر مبنای عهدنامه مالک اشتر
مدیریت و رهبری از هر نوعی که باشد، از ریاست بانک ملت گرفته تا حکومت بر یک ملت، در کارآیی سازمان مربوطه و تحقق اهداف نقش مؤثر دارد. منتهی باید اذعان داشت که مدیر در تشکیلات خود، تنها تأثیراجرایی ندارد،بلکه هر حرکتی از حرکات او آثار مختلفی بر جای خواهد گذاشت. رفتار شایسته و برخورد […]
پایان نامه مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )
E-CRM آخرین روشی است که شرکت ها برای افزایش و بهبود خدمات و محصولات خرید و افزایش مهارت های بازاریابی از آن استفاده می کنند . E-CRM به صورت موشکافانه به همه ی جنبه های کاربران در طول چرخه ی معامله ( قبل و بعد از خرید ) توجه می کند. با بیان این […]
پایان نامه مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها
E-CRM آخرین روشی است که شرکت ها برای افزایش و بهبود خدمات و محصولات خرید و افزایش مهارت های بازاریابی از آن استفاده می کنند . E-CRM به صورت موشکافانه به همه ی جنبه های کاربران در طول چرخه ی معامله ( قبل و بعد از خرید ) توجه می کند. با بیان این توضیحات […]
دانلود پایان نامه ارزیابی برخی الگوریتمهای كنترل همروندی در سیستم مدیریت پایگاه دادهها، از طریق مدلسازی با پتری رنگی
مدلسازی رسمی[1] از الگوریتمهای کنترل همروندی در مطالعه ویژگیهای مختلف آن ها بسیار مفید است (a-Pashazadeh, 2012) و (b-Pashazadeh, 2012). بررسیها نشان میدهد که شبکههای پتری (PNs)[2] روش مناسبی برای مدلسازی رسمی مکانیزمهای کنترل همروندی میباشند. شبکههای پتری انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها شبکه پتری رنگی (CPN)[3] است. شبکههای پتری رنگی یکی […]
دانلود پایان نامه : بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی
در دنیای كنونی، سازمانی شانس بقا دارد كه سازوكارهای لازم برای آگاهی سریع از تغییرات و توانایی پاسخگویی سریع به آنها را نیز دارا باشد. سازمانها به مرور زمان و در اثر تجربه دریافته اندكه رویكرد وظیفه ای در اداره امور، انعطاف و پویایی را از بین میبرد. سازمان های وظیفه مدار به سختی می […]
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : بررسی تأثیر پیادهسازی مدل EFQM در عملکرد شرکت بهره برداری نفت و گاز
مدلهای سرآمدی(تعالی) کسب و کار، پاسخی است به این سوال که سازمان برتر چگونه سازمانی است، چه اهداف و مفاهیمی را دنبال می کند و معیارهایی که بر رفتار آن حاکم هستند، چیست؟ امروزه اکثر کشورها دنیا با تکیه بر این مدلها، جوایزی را در سطح ملی و منطقهای ایجاد کرده اند که محرک سازمانها […]
پایان نامه : مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با فناوری سطح بالا
اولین فصل تحقیق، کلیات تحقیق است. در این فصل شرح مبسوطی از بیان مسئله تحقیق، اهداف و فرضیات تحقیق و ضرورت انجام تحقیق مطرح خواهدشد، و همچنین در ادامه روش تحقیق که شامل روش جمع آوری اطلاعات و جامعه و نمونه آماری و قلمرو تحقیق نیز می شود، بیان می گردند. در آخر نیز شرحی […]
پایان نامه تاثیر مدیریت استراتژیک بر عملکرد سازمان با نقش میانجی مزیت رقابتی (مطالعه موردی: شرکت موتوژن)
از مهمترین داراییهای هر سازمانی در شرایط متغیر و رقابتی امروزی، برخورداری از کارکنانی است که تمایل دارند در تحقق اهداف و استراتژیهای سازمانی، نقشی سازنده در افزایش عملکرد سازمان از خود بروز دهند و برای سازمان خود مزیت رقابتی آفرینند. سازمانها به طور مداوم با محیطی متلاطم و ناآرام روبه رو هستند، تهدیدهای محیطی […]
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت جهادی و تحول نظام اداری
بر همین اساس مقام معظم رهبری ضمن اینکه اصلاح و تحول نظام اداری را در شرایط فعلی و حتی برای آینده نظام اسلامی ضروری دانسته اند، راهکار جامع خویش را در عزم ملی دولت و مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی در قالب مدیریتی جهادی و عالمانه به عموم ملت و مسئولان عالی نظام عرضه نمودند. […]
پایان نامه ارائه راهکاری جدید برای بهبود پروتکل های مسیر دهی وکاهش ریسک در جهت ارسال داده ها در شبکه های بدون سیم و فاقد مدیریت مرکزی …
برای ایجاد ارتباط بیسیم ما نیاز به یک فرستنده برای کد کردن و ارسال اطلاعات داریم و در طرف دیگر گیرنده برای دیکد کردن و دریافت سیگنال های اساسی و مورد نیاز از نویز می باشیم. در این چنین شرایطی بخاطر ارسال سیگنال ها در فضای اطراف بجای سیم به تمامی افرادی که در اطراف […]
پایان نامه بهینه سازی پارامتر های شبکه عصبی برای افزایش کارایی یک زمانبند مرکزی در رایانش ابری
تعریف موسسه جهانی استاندارد و تکنولوژی از محاسبات ابری به شرح زیر است: شبکه محاسبات ابری مدلی است برای دسترسی به شبکه بر اساس تقاضا برای به اشتراک گذاری مجموعه ای از منابع پیکره بندی شده نظیر شبکه و سرور و محل ذخیره سازی و برنامه ها و سرویس ها که با میزان سرعت قابل […]
پایان نامه اثر ادراک از تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان با نقش میانجی گری ارتباطات داخلی رسمی و ارتباطات داخلی غیر رسمی
بیان مسئله برای پرداختن به این شکاف مهم، این مطالعه تعهد مدیریت برای بازاریابی داخلی را از دیدگاه کارکنان موردبررسی قرار میدهد و اثرات مستقیم و غیرمستقیم آن را بر نگرش کاری کارکنان را تبیین میکند؛ که شامل احساسات کارمند نسبت به کار و تمایل او در تلاش اضافی که از طریق شیوههای بازاریابی داخلی […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-05-04] [ 02:04:00 ب.ظ ]
|