مشتری مدارانه |
![]() |
پایان نامه تدوین مدل مدیریت منابعانسانی مشتریمدارانه در بانکهای تجاری خصوصی کشور
همچنین معصومی در بررسی ویژه خود درباره سرمایه انسانی در بانکها مینوسد.” امروزه مزیت سازمانها برای پیشی گرفتن از یكدیگر نه در به كارگیری فناوری جدید، بلكه در بالا بودن اعتماد به نفس و میزان تعهد كاركنان به اهداف سازمانی نهفتهاست” . همچنین ادامه میدهد.” همه میپذیرند که افراد، داراییهای کلیدی در هر بازاری هستند […]
پایان نامه تدوین مدل مدیریت منابعانسانی مشتریمدارانه
همچنین معصومی در بررسی ویژه خود درباره سرمایه انسانی در بانکها مینوسد.” امروزه مزیت سازمانها برای پیشی گرفتن از یكدیگر نه در به كارگیری فناوری جدید، بلكه در بالا بودن اعتماد به نفس و میزان تعهد كاركنان به اهداف سازمانی نهفتهاست” . همچنین ادامه میدهد.” همه میپذیرند که افراد، داراییهای کلیدی در هر بازاری هستند […]
پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام
ارتباطات مجموعهای از مبادلات است که آگاهی از رابطه مشترک را از طریق اعتماد و تعهد از بین متغیرهای متعدد دیگر فراهم می آورد. ارتباط با مشتری مورد توجه بسیاری از محققان و فعالان بازاریابی قرار گرفته است. افزایش تأکید بر بازاریابی رابطه مند با توجه به این فرض است که ایجاد روابط متعهد شده […]
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی: بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک سینا
از مهمترین عواملی که میتواند رفتارها، نگرشها و تعاملات کارکنان را در جهت ارائه هر چه بهتر کیفیت خدمات به کار گیرد، رفتار شهروندی سازمانی(OCBs) است (استرانگ و هریس،2004 :184). بنا به نظر آپلبام رفتار شهروندی سازمانی مجموعهای از رفتارهای داوطلبانه و اختیاری است که بخشی از وظایف رسمیفرد محسوب نمیشود، اما با این وجود […]
پایان نامه ارشد رشته مدیریت: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط كاركنان شعب بانك كشاورزی
1-2- شرح وبیان مسأله تحقیق امروزه بسیاری از سازمان های تجاری از جمله بانكها با بکارگیری تجارت الکترونیک به بخشی از استراتژیهای تجاری خود پاسخ داده اند(لانگ چونگ وهمكاران،268،2010)درحال حاضرصنعت بانکداری به سرعت درحال تغییر است وبا توسعه اقتصادبین المللی ورقابتی شدن بازارها ،بانکها تحت تأثیر رشد خدمات الكترونیک قرار گرفته اند .بانکها با ارائه […]
پایان نامه طراحی مدل ریاضی جهت مکانیابی بهینه دستگاه خودپرداز
فناوری اطلاعات و ارتباطات انقلاب بزرگی را در بانکداری به وجود آورده است، به گونهای که بدون استفاده از این فناوری، بانکداری امروزی امری غیرممکن است. در سالهای اخیر، بهرهگیری از فناوری اطلاعات، به صورت چشمگیری در صنایع خدماتی افزایش یافته است، بخصوص در صنعت بانکداری که با بهره گرفتن از فناوری اطلاعات شرایط […]
پایان نامه ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر نتایج مالی و بازاریابی
دلیل دیگری که شرکتها را هنگام انتخاب CRM دچار مشکل میکند این است که هیچ فروشندهای همه قابلیتهای CRM که مورد نیاز شرکت میباشد را ارائه نمیدهد ( خانلری ، 1385) نکته اساسی و لازمی که باید دراینجا به آن اشاره شود این است که CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است نه بازاریابی […]
پایان نامه بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و ایجاد یک مزیت رقابتی
لذا سازمانها با توجه به شناخت مشتری و تأمین رضایت آنان به مؤلفههایی نظیر شناخت مشتری، روابط با مشتری،تعیین روشهای تأمین رضایت و تهیه کالا و خدمات مناسب در جهت رفع نیازهای آنان اهمیت خاصی قائل هستند. زیرا مشتری مهمترین دارایی هر سازمان است. به ادعای پیتر دارکر «رضایت مشتری هدف و مقصود تمامی فعالیتهاست». […]
پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا
پایه اول مدیریت کیفیت توسط ادوارد دمینگ که یک دانشمند آمریکایی است در سالهای پس از جنگ جهانی دوم در ژاپن پی ریزی شد . اقامت دمینگ در آغاز بر پایه فنون آماری کنترل کیفیت قرار داشت که توسط والدر شوهارت که دمینگ زیر نظر او در آزمایشگاه های بل در نیویورک کار می کرد […]
پایان نامه های دانلودی رشته مدیریت
لیست همه پایان نامه های رشته مدیریت که متن کاملشان در سایت موجود است : شما می توانید برای استفاده در پروپوزال ،پایان نامه، تحقیق ، پروژه ، گزارش سمینار و دیگر فعالیت های علمی خودتان از آنها استفاه کنید. پایان نامه بررسی نقش کیفیت ارائه خدمات در جهت رضایت و نگهداری مشتریان بانک رفاه […]
دانلود پایان نامه شناسایی عـوامل موثر بر بهكارگیری بازاریابی الكترونیكی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاههای اقتصادی و اساتید دانشگاه های خوزستان
فهرست جدول ها جدول2-1-حیطهی بازاریابی الکترونیکی……………………………………………………………………………… 34 جدول 3-1- چارچوب مفهومی تحقیق………………………………………………………………………………… 42 جدول 3-2-مولفههای استفاده شده جهت تدوین پرسشنامه………………………………………………………. 46 جدول3-3- مولفههای استفاده شده جهت تدوین پرسشنامه……………………………………………………… 47 جـدول3-4-طیف لیکرت استفاده شده در پرسشنامه تحقیق………………………………………………………
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1400-05-05] [ 12:29:00 ب.ظ ]
|