مدیریت عملکرد |
![]() |
پایان نامه ارزیابی نظام مدیریت عملکرد در سطح کارمندان حوزه ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی
اما تا پیش از تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری و استقرار نظام جدید ارزیابی عملکرد مشمول این قانون، پژوهشهای متعددی در قالب مقالات، پایان نامه ها و تحقیقات موردی بر پایه نظام قبلی ارزیابی عملکرد انجام شده است که هر کدام از این پژوهشها به طریقی نقاط قوت و ضعف نظام سنتی ارزیابی عملکرد را […]
پایان نامه ارزیابی فرایند مدیریت عملکرد با بهره گیری از کارت امتیازی متوازن در آموزشکده فنی و حرفه ای شهرستان خوانسار
آموزشکده های فنی و حرفه ای باید عملکرد موففیت آمیزی در انجام اهداف خود داشته باشند آگاهی از اینکه عملکرد سازمان تاچه حد در جهت رسیدن به این اهداف و موقعیت سازمان در محیط پیچیده و پویای امروز موفق بوده است ،برای مدیران و سازمان ها اهمیت فراوانی دارد.ادامه حیات وفعالیت سازمان را ،توانایی رقابت […]
پایان نامه بررسی رابطه استقرارسیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی بر مدیریت عملکرد شرکت شیر و لبنیات بیستون استان کرمانشاه
همچنین روش تحقیق در این پژوهش از نوع توصیفی وپیمایشی است. به منظور بررسی رابطه استقرار سیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی با مدیریت عملکرد از آزمون همبستگی پیرسون، آزمون فریدمن و تحلیل واریانس استفاده شده است. برای انجام این تحلیل ها از نرم افزار آماری SPSS استفاده گردیده است.1-2- بیان مسالهدردنیای […]
پایان نامه طراحی سیستم مدیریت عملکرد با بهره گرفتن از کارت امتیازی متوازن و تئوری بازی های تکاملی
همواره در طراحی یک سیستم ارزیابی عملکرد[1] می بایست به این نکته توجه داشت که، سیستم ارزیابی عملکرد وقتی مناسب است که متوازن بوده و ابعاد مختلف را در فرایند های سازمان پوشش دهد. از این رو سیستم ارزیابی عملکرد مناسب می بایست علاوه بر شاخص های مالی شاخص های غیر مالی را نیز در […]
پایان نامه تاثیر مدیریت استراتژیک بر عملکرد سازمان با نقش میانجی مزیت رقابتی (مطالعه موردی: شرکت موتوژن)
از مهمترین داراییهای هر سازمانی در شرایط متغیر و رقابتی امروزی، برخورداری از کارکنانی است که تمایل دارند در تحقق اهداف و استراتژیهای سازمانی، نقشی سازنده در افزایش عملکرد سازمان از خود بروز دهند و برای سازمان خود مزیت رقابتی آفرینند. سازمانها به طور مداوم با محیطی متلاطم و ناآرام روبه رو هستند، تهدیدهای محیطی […]
پایان نامه تاثیر مدیریت دانش و نوآوری بر عملکرد مالی شرکت
بنا به گزارش انجمن صنایع نساجی ایران(1394) رکود شدیدی در این بخش از صنعت کشورمان حاکم شده است و ظرفیت صنعت نساجی علیرغم تمام مزیت هایش،نصف شده است[7] . این امر نشان دهنده وجود مشکلات عظیمی در این قسمت می باشد. این در حالی است که ارزش صادراتی این صنعت در مقایسه با سایر صنایع […]
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد کارکنان
شکل شماره ی(1-1)فرایند مدیریت دانش درونداد برونداد دانش نهفته در تولیدات و خدمات سرمایه ی معنوی دانش درک نیاز مشتری دانش مرتبط با منابع داده ها اطلاعات دانش فرایند تبدیل منبع :Bryar,2001Zhoo فرایند مدیریت دانش به دنبال گردآوری ، شکل دادن ، نگهداری و اشاعه ی آن دانش است (کوئینگ[4]، 2000). نوناکا (1995) فرایند […]
پایان نامه تأثیر نظارت مالی دولت بر بهبود عملکرد مدیریت سازمان
ازآنجاکه نظارت نقش عمدهای در تغییر ساختار و اصلاح حکومت بازی میکند، وجود یک سیستم کنترل مالی و حسابرسی داخلی قوی و کارا، نشان از ساختاری منظم دارد؛ بنابراین حکومتها به شیوههای مختلفی به کنترل و نظارت میپردازند. ذیحسابان که بر اساس ماده 31 قانون محاسبات عمومی کشور مصوب 1366، طی حکم وزارت امور اقتصادی […]
پایان نامه تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی
مدیریت دانش یعنی فرایند استفاده خلاق، مؤثر و کارآمد از کلیه دانشها و اطلاعات در دسترس سازمان به نفع مشتری و در نتیجه، به سود خود سازمان (مک دانلد، 45:1381). بهرهوری، کارایی، توانایی رقابت، نوآوری و … مفاهیمی هستند که با مدیریت دانش ارتباط تنگاتنگی دارند و پیامدهای استفاده از آن به شمار میآیند. 1-1. […]
پایان نامه تاثیرمالکیت مدیریتی بر رابطه بین ساختار سرمایه و عملکرد مالی
بحث مالکیت سهام در شرکتها ونحوه تاثیر آن برعملکرد شرکت، موضوعی است که برای چند دهه مورد توجه پژوهشگران بوده است. در واقع این موارد به معضلات زیربنایی مربوط میشوند که مبحث ساختار مالکیت در باب نظریه نظریه اصول راهبری شرکتها بر آن اساس تکوین یافته است. تضاد منافع میان سهامداران و مدیریت، اعمال کنترل […]
پایان نامه شاخص مدیریت دانش و تاثیر آن بر اثربخشی عملکرد
عصر حاضر، عصر تحولات و تغییرات شگرف در فنآوریهاست. عصری که ساختار فکری آن آکنده از عمق بخشیدن به اطلاعات و توجه به مشارکت نیروی انسانی خلاق و دانشگر است. جوامع پیشرفته آنهایی هستند که هرچه بیشتر و بهتر در جهت استفاده از ابزاری به نام «دانش» برای رویارویی و مقابله با عوامل عدم […]
پایان نامه ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود. درنهایت رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمزموفقیت هرکسب وکاراستCRM .از سه بخش اصلی تشکیل شده است: مشتری،روابط ومدیریت.منظور از مشتری؛ مصرفکننده نهایی است که درروابط ارزشآفرین،نقش حمایتکننده رادارامیباشد. منظورازروابط؛ایجادمشتریان وفادارتروسودمندترازطریق ارتباطی یادگیرنده میباشدومدیریت عبارت […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-05-04] [ 03:07:00 ق.ظ ]
|