عوامل فردی |
![]() |
پایان نامه نقش عوامل فردی در احراز پستهای مدیریت توسط زنان
امروزه با بررسیهای کارشناسانه مبتنی بر لیاقتها ، قابلیتها و شایستگی های افراد که در کشورهای پیشرفته صورت میگیرد ، سعی بر آن شده است که برای انتخاب افراد چه از درون و برون سازمان ، افرادی انتخاب شوند که فارغ از هرگونه جنسیت ،نژاد ، ملیت و… بیشترین کارایی و اثربخشی را برای […]
پایان نامه بررسی نگرش کتابداران عمومی استان خوزستان نسبت به فناوری اطلاعات و عوامل فردی مؤثر بر آن
دنیای مدرن امروز در حال تجربه دگرگونیهای اساسی از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی و دانایی محور، و از سازمانهای سنتی به سازمانهای یادگیرنده و دانایی مدار میباشد. این گذار با بهره گرفتن از قابلیت های فناوری اطلاعات صورت میپذیرد (رهنمافرد، 1384، ص 42). امروزه فناوری اطلاعات از مهمّترین محورهای توسعه در جهان است […]
پایان نامه ارشد رشته مدیریت صنعتی : بررسی تاثیر عوامل فردی درون سازمانی
امروزه برخورداری از برندی قوی از اولویت های بسیاری از سازمان هاست. از این رو محققان این حوزه همواره آن را از جنبه های مختلفی بررسی كرده اند. برند سازی می تواند در دو وجه داخلی و خارجی انجام شود. رویكرد برند سازی در خارج از سازمان موضوعی است كه تا كنون كانون تمركز محققان […]
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر همسویی اهداف فردی و سازمانی
فرضاً نظریههای انگیزشی، اعم از فرایندی یا محتوایی، کوشیدهاند تا تبیینی از کار در سازمان و انگیزههای آدمی ارائه دهند. بر اساس برخی از این نظریهها، زمانی فرد به کار برانگیخته میشود که نیازهای او، خواه مادی یا غیر مادی ارضا شوند. در چنین حالتی کار، که هدف سازمان است، هدف فرد نیز قرار میگیرد […]
پایان نامه تأثیر عوامل فرهنگی, فردی و محیطی بر رفتار خرید ناگهانی در فروشگاههای زنجیرهای شهروند
خرید ناگهانی یکی از جنبههای بسیار مهم رفتار مصرفکننده و یک مفهوم حیاتی در بازار است. خردهفروشان کاملاً از قدرت خرید ناگهانی در توسعه درآمد خود مطلع میباشند. بنابراین از طریق استراتژیهایی مانند طرح فروشگاه, نمایش محصول، طراحی, بستهبندی و فروش، احساس مثبت مصرفکنندگان را تشویق میکنند. عمل خرید رفتاری پیچیده است و این نوع […]
پایان نامه بررسی تأثیر عوامل سازمانی و فردی بر ارزش ویژه برند داخلی شرکت
1-2)بیان مسأله امروزه برخورداری از برندی قوی از اولویت های بسیاری از سازمان هاست. از این رو محققان این حوزه همواره آن را از جنبه های مختلفی بررسی کرده اند. برند سازی می تواند در دو وجه داخلی و خارجی انجام شود. رویکرد برند سازی در خارج از سازمان موضوعی است که تا کنون کانون […]
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر توسعه اعتماد بین مدیران و کارکنان شرکت گاز تبریز
اعتماد دانش وسیعی است که دربردارنده مفاهیم مهمی برای مطالعه است زیرا قادر به هماهنگی رفتارهای انسانی است ودر دهه های گذشته توسط محققانی ازرشته های مختلف مانند: روان شناسان، اقتصاددانان، دانشمندان علوم اجتماعی و نیز بازاریابان، مورد مطالعه قرار گرفته است. واژه اعتماد، یکی از اصطلاحات بین المللی و سازمانی است که در متون […]
پایان نامه شناخت وضعیت کیفیت زندگی شهروندان شهر جدید سهند و ارزیابی عوامل اقتصادی مرتبط با آن
پر واضح است که یکی از مسائلی که باید در شهرهای جدید در نظر گرفته شود مسئله کیفیت زندگی می باشد زیرا که شاخص امروزه پیشرفت یک اجتماع، «کیفیت زندگی» است.این اصطلاح در بر گیرنده مهم ترین عواملی است که شرایط زندگی در جامعه و رفاه شخصی افراد را تعیین می کنند. طی دهههای اخیر […]
پایان نامه بررسی برخی از عوامل توسعه کارآفرینی در میان دانشجویان رشته های علوم تربیتی در دانشگاه علامه طباطبایی
هدف پژوهش… 5 اهمیت و ضرورت پژوهش… 7 سوالات اصلی.. 8 تعریف سوالات در پژوهش کمی.. 8 روش… 9 جامعه مورد پژوهش… 9 نمونه و روش نمونه گیری.. 9 ابزار اندازه گیری یا روش های عملی جمع آوری داده ها 10 فصل 2: ادبیات تحقیق. 11 کارآفرینی.. 12 کارآفرینی چیست؟. 17 کارآفرین کیست و دارای […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر فرهنگ مالیاتی مودیان صنف داروخانههای تبریز
مالیات یکی از مسایل مهم اقتصادی هر جامعه است، قوانین مالیاتی از جمله قوانین مادر در زمینههای اقتصادی محسوب شده و شاید مهمترین رکن اعمال سیاستهای اقتصادی دولت است. اعمال سیاستهای صحیح مالیاتی باعث خواهد شد تا منابع محدود جامعه در جهت افزایش درآمد ملی و هدفهای توسعه اقتصادی قرار گیرد. یکی از منابع […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر سلامت اجتماعی دانشجو یان با تأکید بر شبکه های اجتماعی
5-2- نتایج توصیفی تحقیق…… …………….. ………………………………………………………………………… 113 5-3- نتایج تحلیلی تحقیق ………………………………………………………………………………………………. 117 5-3- پیشنهاد های کاربردی …………………………………………………………………………………………….. 118 5-3- پیشنهاد های پژوهشی ……………………………………………………………………………………………. 120 فهرست منابع ………………………………………………………………………………………………………… 121 فهرست جداول جدول شماره 1: توصیف پاسخگویان در متغیرهای جمعیت شناختی …………………………………………. 92 جدول شماره 2: توزیع پاسخگویان بر اساس مقیاس سلامت اجتماعی ………………………………………… 93 جدول […]
پایان نامه توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن
تاریخ تحول تکنولوژی های ارتباطی نشان داده است وقتی رسانه جدیدی اختراع میشود عدهای فکر میکنند که رسانههای قدیمی از بین میروند، اما واقعیت موجود نشان میدهد که هنوز هم از رسانههای قدیمی به اشکال مختلف استفاده میشود. چون هر رسانهای دارای ویژگیهای منحصر به فرد خود است که رسانه دیگر آن ویژگی را […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-05-04] [ 03:34:00 ق.ظ ]
|