عوامل جذب |
پایان نامه بررسی عوامل جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در مناطق آزاد تجاری _صنعتی ایران
1_2_ بیان مسئله 1_3_ضرورت تحقیق ضرورت تحقیق از آن جهت است که با تو جه به رکود اقتصادی که کشور با آن مواجه است جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی می تواند مرهمی قوی برای بهبود وضعیت بیمار اقتصادی کشور باشد و موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی را فراهم سازد. 1_4_اهمیت تحقیق اهمیت تحقیق از آن […]
دانلود پایان نامه بررسی عوامل جذب سرمایه گذاری داخلی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو
1-2- بیان مساله با نگاهی به آمارهای جذب سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو به وضوح میتوان یافت که هنوز سرمایه گذاری داخلی ( 773میلیارد ریال )موثری که خود زمینه ساز جذب سرمایه گذاری خارجی می باشد صورت نگرفته است.وبر اساس آمار سازمان مناطق ازاد تا پایان سال 92جذب سرمایه گذاری خارجی […]
پایان نامه بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی
در این فصل از تحقیق كلیات تحقیق مطرح میشود. در این فصل در ابتدا مساله تحقیق بیان می شود که شرح مشکل و ارائه آنها به شکل سوال کلیدی برای پاسخ به كمك تحقیق است. در گام بعدی ضرورت و اهمیت تحقیق بیان می شود، که چرایی انجام کار و معرفی کاربران احتمالی نتایج تحقیق […]
پایان نامه شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر جذب سرمایهگذاری
یکی از فعالیتهای مهم اقتصادی در دنیای کنونی، گردشگری است که از مهمترین منابع درآمد تعداد زیادی از کشورهای جهان به حساب میآید. محدود بودن بسیاری از منابع همچون نفت، گاز و کانیهای معدنی، دولتها را به تفکر وا داشته است که از منابع پایدارتری چون میراث فرهنگی و طبیعی خود بهرهبرداری نموده و با […]
پایان نامه مطالعه و رتبه بندی میزان تاثیر عوامل موثر بر خلاقیت کارکنان بر جذب منابع مالی در شعب بانک تجارت شهرستان کاشان
جذب منابع از اهداف کلیدی و اساسی و راهبردی بانک ها و مؤسسات مالی اعتباری به شمار میرود. و نقش ویژهای در ارائه خدمات بانک ها ایفا میکند و شاخص مهمی در ارزیابی میزان موفقیت بانک ها محسوب میشود. در حال حاضر مؤسسات مالی و بانک ها در کشورمان برای جذب منابع مالی و متنوع کردن […]
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب بیمه گذاران بیمه های تکمیلی درمان
از طرفی در شرکت های بیمه، مشتریان افرادی هستند که در قبال پرداخت یا کسر منافع مالی، منافع مالی مطلوب را نیاز دارند، بدین ترتیب استراتژی سازمان می بایست با توجه به نیازهای مشتری که در طول بازه زمانی بلند مدت مشاهده کرده اند مورد استناد قرار گیرد (برتلاند و نویل[8]، 1988). لذا توجه به […]
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشان
امروزه با رقابت شدید در بازارها و تغییرات پیوسته در محیط ، بانک ها به این واقعیت پی برده اند که دیگر مانند گذشته با یک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای در حال رشد روبرو نیستند؛ لذا هر مشتری ارزش ویژه خود را داشته و برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار […]
پایان نامه بررسی عوامل موفقیت بانکها در جذب منابع ارزان قیمت
تجهیز منابع همواره اصلی ترین وظیفه سیستم بانکی بوده است. بانکها وجوه مازاد را جمعآوری و با دادن وام به متقاضیان، وظیفه سنتی خود یعنی واسطهگری را میان سپردهگذاران و وامگیرندگان ایفا مینمایند. معمولاً در فعالیتهای یک بانک، جذب منابع مالی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در بانکداری نوین عوامل متعددی وجود دارند که […]
دانلود پایان نامه بررسی عوامل موفقیت بانک ها در جذب منابع ارزان قیمت
تجهیزمنابعهموارهاصلیترینوظیفهسیستمبانكیبودهاست. بانکهاوجوهمازادراجمعآوریوبادادنوامبهمتقاضیان، وظیفهسنتیخودیعنیواسطهگریرامیانسپردهگذارانووامگیرندگانایفامینمایند. معمولاًدرفعالیتهاییكبانك، جذبمنابعمالیازاهمیتبسیارزیادیبرخوردار است. در بانکداری نوین عوامل متعددی وجود دارند که بر روند منابع مالی بانکها و موسسات مالی تأثیر میگذارند. شناسایی و تعیین میزان تأثیر این عوامل خود مقولهای مهم است، چون گاهی شرایط و موقعیتهای مالی با یکدیگر یکسان نیستند. وممكن است مؤلفههای تأثیرگذاربرتجهیزمنابع پولی حتی برای هر یک از […]
دانلود پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان
در عصر حاضر بانک ها مانند سازمان های دیگر در سطح جهانی به فعالیت می پردازند . با توجه به پیشرفت تکنولوژی تغییرات شگرفی در سیستم بانکداری به وجود آمده است که زمینه رشد و رقابت را برای جذب بیشتر منابع مالی و مشتریان فراهم نموده است . سودمند ترین و مناسب ترین استراتژی برای […]
دانلود پایان نامه : شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب منابع مالی
از سوی دیگر امروزه قضاوت مشتری در امور بانکی بر اساس میزان توانمندی بانک در کمک به حل معضلات و توسعه تجارت او استوار است. امنیت، سرعت تراکنش، دوستی با مصرف کننده و راحتی ، سهولت استفاده ، اعتماد و مسائل مربوط به حریم خصوصی، از مهمترین عوامل در انتخاب بانک توسط مشتری می باشند.(لافورت […]
پایان نامه ارشد رشته مدیریت: رتبه بندی عوامل موثر بر اثربخشی پیام های بازرگانی در جذب مخاطب
از دیدگاه خاص ارتباط شناسی، تبلیغ همانند ارتباط، فراگردی است مقید به شرایط زمانی و مكانی كه با ویژگی های اجتماعی قابل شناخت است و می تواند در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی صورت گیرد. در واقع یكی از هدف های تكنولوژی وسایل ارتباط جمعی، نفوذ و تأثیرگذاری بر افكار، رفتار، عقاید […]
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1400-05-05] [ 04:01:00 ق.ظ ]
|