تغییرات بازار |
سمینار ارشد مهندسی برق کنترل: کاربرد نظریه ترکیب اطلاعات در تعیین روند تغییرات بازار بورس
در سال 1698، فهرستی از نرخ سهام و كالا توسط شخصی در قهوه خانهای در لندن منتشر شد. داد و ستد در لندن آغاز شده بود و كارگزاران دریافتند كه باید هرچه زودتر از بورس سلطنتی – مركز تجارت لندن – خارج شوند. بورس سلطنتی مركز داد و ستد اقلام فیزیكی یعنی كالاهایی كه از […]
پایان نامه بررسی تاثیر تغییرات شاخص بازار سهام و نرخها ی ارز و سود بانکی بر رفتار سپرده گذاران و عملکرد مالی در صنعت بانکداری
3-2) مدل پیشنهادی تحقیق…………………………………………………………………………………….90 3-3) فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………………92 3-4) تعریف نظری متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………..93 3-4– 1 متغیر وابسته……………………………………………………………………………………………….94 3-4-2 متغیرهای مستقل…………………………………………………………………………………………96 3-5 تعریف عملی متغیرها 3-5– 1 متغیر وابسته……………………………………………………………………………………………….94 3-6-2 متغیرهای مستقل……………………………………………………………………………………….96 3-7) تشریح مدل……………………………………………………………………………………………………97 3-8) آزمون مدل ها…………………………………………………………………………………………………99 3-9)تشریح مدل بر اساس فرضیات تحقیق………………………………………………………………101 3-10 بکارگیری و آزمون مدل ها 3-10-1 روش آماری…………………………………………………………………./……………………………105 3-10-2 جامعه […]
پایان نامه تحلیلی بر عوامل مرتبط با تغییرات سود تقسیمی و تغییرات سود آتی در بازار سرمایه ایران
در فصل اول پس از بیان مسئله ، اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق و اهداف تحقیق را بیان نموده و سپس چارچوب نظری ، مدل تحلیلی و فرضیه تحقیق را ارائه می نمائیم. 2-1 بیان مسئله: سود سهام بازده ای است كه سهامداران عادی در قبال سرمایه گذاری كه در شركت انجام داده اند […]
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری : اطلاعات سنواتی سود و واکنش بازار به تغییرات سود خالص در بورس
سود خالص از مهمترین اقلام اطلاعاتی حسابداری برای تفسیر وضعیت واحد اقتصادی به شمار می رود. از جمله اطلاعاتی که بر قیمت سهام و به تبع آن بر بازده سهام اثر گذار است انتشار خبر سود خالص و یا پیش بینی هایی که توسط شرکتها درباره سود خالص (PEPS)[1] صورت می گیرد می باشد. از […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک
1-2 ) بیان مسئله : اما موفقیت برای یک کسب و کار ، رسیدن به سود و کسب درآمد است که این مهم طی عبور گام به گام از مراحل زیر به اجرا درمی آید : مرحله اول : برای راه اندازی یک کسب و کار از پردازش یک ایده مناسب برای تولید محصول یا […]
پایان نامه تبیین رابطه بین اهرم اقتصادی و نسبت های ارزش بازار به ارزش دفتری (M/B) و قیمت به سود (P/E) در صنایع فعال بورس اوراق بهادار تهران
یکی از راه های سرمایه گذاری خرید دارایی های مالی است . مزیت خرید دارایی های مالی نسبت به خرید دارایی های واقعی از دیدگاه اقتصادی این است که اولا” دارایی واقعی کالای مصرفی است نه وسیله پس انداز و سرمایه گذاری ، دوم اینکه خرید دارایی های واقعی و بلا استفاده نگه داشتن […]
پایان نامه تدوین استراتژی مناسب بازاریابی خدمات ارزی
ناپلئون تا زمانی در جنگ ها پیروز می شد که ارتش های مخالف، خود را به تدبیر سازمان های قدیمی و روش های کهنه مجهز می نمودند. سر انجام روزی رسیدکه وی از روس ها و اسپانیایی ها شکست خورد وآن بدان سبب بود که او نیز از استراتژی های آزموده شدۀ قدیمی استفاده می […]
پایان نامه رابطه بین درصد تغییرات سرمایه گذاری و سود تقسیمی
یکی ازمهمترین ویژگیهای بازارسرمایه نوپا مخصوصآ در کشورهای درحال توسعه وجود سرمایهگذاران عمده و تملک بخش اعظمی از حقوق مالکانه شرکتها توسط آنان است. کشور ما نیز ازاین قاعده مستثنی نبوده ونیست. سرمایهگذاران بازیگران اصلی بازارهای مالی هستند، حضور سرمایهگذاران عمده ازجمله سازمانهای بزرگ دولتی وموسسات مالی در بازارهای سرمایه نیازبه مطمئن ساختن سرمایه گذاران […]
پایان نامه عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود
صورتهای مالی مبنای اصلی تصمیم گیری اقتصادی استفادهکنندگان از این صورتهاست. این صورتها جهت ارزیابی گذشته و حال و همچنین پیش بینی آینده واحد تجاری مورد استفاده قرار میگیرند، ولیکن زمانی که محیط فعالیت واحد تجاری دارای عدم اطمینان زیاد باشد، قابلیت پیش بینی وضعیت آتی با مشکلاتی روبرو می شود. عدم اطمینان محیطی شامل […]
پایان نامه تأثیر عوامل بازار و سازمانی بر افشای داوطلبانه شرکت ها
1-2) بیان مسئله مدیران شرکتها همواره از طریق گزارشگری مالی شامل صورتهای مالی، یادداشتهای همراه و تجزیه و تحلیلهای مدیریت، اطلاعات شرکت تحت مدیریت خود را جهت آگاهی استفاده کنندگان برون سازمانی افشا میکنند. میزان اطلاعات افشا شده تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار دارد. مثل تصمیم تیم مدیریت و تحلیل هزینه منفعت که انگیزههای […]
پایان نامه ارزیابی رابطه نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت
کارایی بازار، شفافیت اطلاعات و سرعت انتقال اطلاعات سالهاست که موضوع بحث در حوزه مدیریت مالی میباشد. متخصصان و صاحبنظران این رشته علاقه زیادی به ایجاد مدلهایی داشتند که رفتار قیمت سهام را نشان دهد هرچند که نتایج آن مدلها پایدار نبوده است (سالمینن، 2008). بورس اوراق بهادار یکی از اجزای بازارهای مالی است که […]
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
1-2-بیان مسأله : اقدامات هدفمند برای توسعه در بسیاری از کشورهای جهان همراه با انتخاب راهبرد ایجاد مراکز رشد و توسعه بوده است. دلیل عمده این انتخاب، تجمع امکانات بالفعل و ایجاد هماهنگی بخشها در نقطه جغرافیایی مناسب است. مرکزیت مکانی، سطح بالای ارتباطات، تجمع امکانات، منابع طبیعی و جمعیت حوزه نفوذ باعث ارجحیت […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-05-04] [ 04:12:00 ق.ظ ]
|